Hoe moet ik dit "afvallen" aanpakken?

Heey,

Even een vraag voor jullie.

Kijk, ik ben zo gebouwd dat mijn bovenlijf heel dun en plat is, weinig borsten dus. Maar mijn onderlijf is wat steviger. Ik heb nooit overgewicht gehad, maar begin dit jaar ben ik gaan sporten en gezonder gaan eten. Omdat mijn benen en billen wat dikker geworden waren. Nu zijn mijn benen wel weer wat strakker, maar heb ik echt geen borsten meer en is mijn bovenlijf nog dunner. Dat wil ik niet :frowning_face:

Ik heb trouwens wel gewoon een heel gezond gewicht, niet te licht of zoiets hoor!

Wat ik eigenlijk wil, is zorgen dat mijn bovenlijf (vooral borsten) weer wat steviger worden, en mijn benen wat slanker en gespierder worden. Kan dit überhaupt? Want ik vind het kei jammer dat mijn benen nu wat slanker zijn maar ik geen borsten meer over heb… :flushed:

Ik heb geen idee… Miss kun je het in het food&sport subforum vragen…

Je kan niet plaatselijk afvallen maar door te lopen zijn mijn benen wel strakker en ook wat smaller geworden.

Nope, je bent nu eenmaal een peer.

Je kan het helaas niet oplossen met plaatselijk aankomen. Misschien BH’s met extra vulling??

Hardlopen of oefningen voor je beenspieren zou er juist voor kunnen zorgen dat je benen nog veel steviger worden. misschien is het een idee om je armen te gaan trainen? Met gespierde armen/schouders lijken je billen en benen smaller. :sunglasses:
Of draag truitjes en shirts met kleuren en prints dan valt het niet meer op dat je onderlijf breder is :slightly_smiling_face: