Hoe moet ik dit aanpakken?

X

als hij even alleen naar zn kluisje boeken gaat wisselen, op hem afstappen, prongelijk aan stoten etc.

na schooltijd als zn vrienden al weg zijn?

zn nummer via via krijgen …

Ja, met dat perongeluk aanstoten kan ik misschien wel beginnen :stuck_out_tongue:

Ik weet zijn lesrooster niet, dus ook niet wanneer hij uit is enz…

Ik weet al wat zijn nummer is (krabbelde hij naar iemand op hyves), maar als hij dalijk echt een flauw idee heeft wie ik ben wat zou ik dan in godsnaam kunnen smsen? :stuck_out_tongue:

Af en toe naar 'm glimlachen?

Ik zou hem niet gaan smsen als hij niet weet dat jij zijn nummer hebt… Dat komt stalkerig over. Voeg hem toe op hyves, reageer eens bij een foto of stuur eens een krabbel, dat je hem zo vaak tegen komt op school ofzo, welke klas hij zit of welk niveau… Toon zo wat interesse

Ik heb hem al op hyves, maar niet dat ik opval tussen zijn 800 vrienden x]
Wil ik graag proberen maar ik vind het zo doorzichtig overkomen, dat een onbekende opeens spontaan begint te krabbelen enz… :thinking:

achter zijn rooster kun je zo komen, even je school rooster pagina af gaan,
vaker online komen dan ziet hij jou vooraan staan.
en gewoon eens met hem gaan praten, ja als je het zo typt lijkt het heel makkelijk, maar in werkelijkheid. maar denk zo doe je het niet dan kom je nergens achter en gebeurd er sowieso niks, doe je het wel dan bestaat er een kans. vertel me hoe het is afgelopen!

owja en weet dat in hetzelfde probleem heb. alleen kennen wij elkaar goed, praten we vaak en zijn we pas geleden samen weeste schaatsen, het was echt super. alleen op school is hij vaak bij andere meisjes, er was die dag ook niks gebeurd en ik heb zo het vermoeden dat er ook niks gaat gebeuren. heel veel hints heb ik niet gegeven, maar we zijn al zo lang vrienden, maar hij is zo leuk. en wat als we geen vrienden meer kunnen zijn?

Ik wil het ook heel graag proberen maar op de een of andere manier is het zo doorzichtig…
Ik bedoel ten eerste zou ik naar hem toe gaan en geen flauw idee hebben wat ik moet zeggen, hij zou het waarschijnlijk ook apart vinden en dan word het een ongemakkelijk gesprek + mijn vriendinnen zien mij opeens naar hem toe lopen en praten dus die hebben het dan ook meteen door net als heel veel anderen op school…

Zoiets :stuck_out_tongue:

Ik zit nu te denken of ik hem zoiets zal smsen: Hee, jij zit toch op 2 Atheneum op het (naam school)? X (naam)
Ik ben alleen bang dat dan het antwoord is: Ja. Hoe kom je aan mijn nummer?

En geen flauw idee wat ik dan moet antwoorden, haha :stuck_out_tongue:
Denken jullie dat ik moet smsen of iets anders?

Kan niemand me advies geven/helpen? :frowning_face:

Echt niet smsen… Dat is too weird… Dat komt pas stalkerig over… En is een huuuge turn off voor hem.

Als je echt wilt opvallen, en je wilt niet een hyves bericht sturen, dan moet je hem persoonlijk gaan aanspreken, dan kom je tenminste niet als een stalker over.

Je kunt hem ook op hyves iets origineels sturen, of iets grappigs, waardoor hij jou onthoudt. Alleen de vraag is; wat? haha

Probeer lang oogcontact met hem te maken en lach lief naar hem ofzo…
Ik zou eigenlijk nooit op een jongen afgaan, ben best wel verlegen haha…
Maar niet te stalkerig zijn, als je dat doet neemt hij gelijk afstand van je :l

Oke dus jullie zeggen niet smsen :stuck_out_tongue: Wel hetzelfde op bijv hyves in een prive-bericht sturen of gewoon beginnen met lang oogcontact te maken?

Ik wil het graag aan mijn vriendinnen vertellen (misschien kunnen die ‘helpen’) maar het is een beetje genant want 1 meisje heeft ergens in groep 7/8 met hem gehad (we zitten nu in de 2de) en krijgt nog bijna een rood hoofd als wie dan ook zijn naam noemt, verder hebben een heleboel andere bij hem in de klas gezeten en hebben toch allemaal ook zoiets dat als er over hem gepraat word ze allemaal over hem door willen praten zegmaar :stuck_out_tongue: Ook ben ik bang dat het zoiezo snel uitlekt en zowat iedereen het weet uiteindelijk…

1 vriendin in mijn klas kent hem niet dus ik kan het alleen haar vertellen maar weet niet of ze het zou doorvertellen of er perongeluk uit laat flappen.