hoe moet ik dit aanpakken? knappe collega bij supermarkt

ik werk sinds kort bij een supermarkt, en er werkt daar ook een super knap jongen.
we hebben wel steeds oog contact, maar als ik bij hem in de buurt ben dat ineens weet ik niet wat ik moet doen, en wordt ik clumsy.

ik ging even naar zijn afdeling omdat ik daar wat moest ophalen, hij was bezig met een klant en stond per ongeluk heel hard op mijn teen.
ik liep snel door want ik moest naar de kassa, en hij was bezig.

later kwam hij naar mij toe en vroeg of hij op mijn voet stond en zei sorry.
en het enige wat ik zei was Jaa… en niet eens geeft niet ofzo. echt stom, ik kan me dan geen houding geven ahah,
en word ik verlegen, terwijl ik eigenlijk best wel spontaan ben.

dus ik vroeg me af jullie mij een beetje konden helpen, hoe ik het dus moet aanpakken, want ik wil het niet verpesten :stuck_out_tongue:

alvast bedankt ! xx

Ga is een keer een praatje met hem aan, en daarna vraag je zijn nummer/msn of iets dergelijks? :slightly_smiling_face:

hihi :slightly_smiling_face: ken het.
Ik heb oogcontact met hem gemaakt.
Next time, begon hij te lachen naar me. Dus ik lachte terug.

Dus begin met lachen enzo en veel oogcontact (:
daarna praatje maken en msn of nummer uitwisselen ofzo!

succes : D

dankjewel voor jullie advies :grinning:, ik wil wel een praatje maken. maar ik heb echt geen idee hoe ik moet beginnen :S ahah,
en we hebben allemaal zo’n naamkaartje op onze shirt, maar iedereen stelt zich wel voor (hand schudden).
ik wil dat wel doen, maar ik deed het niet want ik dacht mischien gaat hij mij raar vinden omdat hij mijn naam ook wel gwn kan aflezen… zou ik het gewoon doen of weten jullie waar/hoe ik een gesprek moet beginnen, hij werk bij groente afdeling en ik aan de kassa

xxx

Nou, hij zei tegen mij:
Ga je alleen kijken of ga je ook nog wat zeggen?
Dus ik zou gewoon beginnen met praten (:
Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he! Dat ken ik ;p weet ook totaal
niet wat ik tegen ‘m moest zeggen toen. Ik brazelde er maar wat uit :’) te erg.

Ik zou dus gewoon beginnen met Hoi, ik ben…
en dan moet t gesprek gewoon volgen :slightly_smiling_face: