Hoe moet ik dit aanpakken? (en heeft het uberhaupt zin?)

Hoi dames,

Ik ken al een tijdje een jongen van het uitgaan en wat feestjes, verder niets bijzonders. Vond het altijd al wel een leuke jongen, intelligent, leuke humor enzo. Daarbuiten verder ook geen contact gehad.
Maar ongeveer een maand geleden zag ik hem tijdens het uitgaan en zag ik dat hij steeds keek en op t einde kwam hij naar me toe. Vanaf dat moment liket hij bijna al mijn facebook statussen. Voorheen deed hij dat nooit terwijl ik wel eens dingen van hem like-te. Daarna kwam ik hem ook een paar weken achter elkaar tegen in de club hier terwijl hij er normaal nooit heen ging en ik ook niet. Heel toevallig allemaal.
Toen van een vriendin zijn nummer gekregen en met een smoesje een gesprek begonnen. Wel gezellig gekletst, maar verder niets bijzonders.
En laatst was er een vriendin bij me en zij had op facebook gezet dat ze met mij was, en toen had hij gereageerd van jullie moeten gewoon uitgaan! Toen een beetje geouwehoerd of er nog plek was om met hun mee te gaan maar dat was natuurlijk maar 1 plek.

Vriendinnen van me zeggen: hij zoekt sowieso aandacht dus doe er iets mee!

Maar: sinds 1/2 weken liket ie ook statussen van vriendinnen van mij wat hij voorheen ook niet deed.
Laat me denken dat hij er dus geen bijbedoelingen mee heeft dat die dingen van mij liket.
Een vriendin van me denkt dat hij dat doet zodat het niet opvalt dat hij alleen mijn statussen liket, maar dat vind ik wel heel vergezocht.

Dus mijn vraag is; hoe moet ik dit aanpakken? En heeft het uberhaupt zin?

Liefs!

schopje

kick

Ik vind het zo irritant als mensen denken dat iemand hun leuk vind omdat iemand je statussen liked. Ik vind dat hele liken sowieso onzin

Normaal zoek ik er ook weinig achter maar omdat het vanaf dat moment zo gaat begon ik t me af te vragen…

Als je 'm leuk vindt: gewoon proberen :wink:

Hmm, praat ie ook met je vriendinnen?

Dankje voor je tip!

1 wel, andere 2 komt ie niet/nauwelijks tegen.

Kijk niet naar miniscule dingen als het liken van statussen. Daar kun je echt nul komma nul uit halen. Als je hem leuk vindt, probeer dan gewoon met hem om te gaan. Eigenlijk is het heel simpel. Ik ben zelf een grote schijterd als het gaat om jongens (sowieso zijn sociale contacten niet mijn sterkste punt), maar ik heb afgelopen tijd gemerkt dat als je gewoon je eigen ding doet, stevig in je schoenen probeert te staan, niet denkt ‘wat als…’ en je vooral niet schaamt als je iets ‘geks’ doet (zoals een jongen aanspreken haha) of een blauwtje loopt, dán kom je ergens! Succes :slightly_smiling_face:

ik begrijp je wel, als iemand zo veel je statussen liket op fb, begin je er toch iets achter te zoeken haha :wink:
Maar ik zou gewoon eens met hem praten wanneer hij online is op fb of wanneer je hem tegenkomt met het uitgaan en wacht rustig af, ofwel wordt hij een goede vriend of wordt het iets meer en krijgen jullie een relatie :slightly_smiling_face:

succes !!

Dankje voor je reactie! Ik ben ook echt een schijterd. Wil graag een whap sturen maar ben altijd bang dat hij of niet gaat reageren of heel kortaf enz. Wel weet ik dan waar ik aan toe ben. :stuck_out_tongue: Maar weet ook niet zo snel waar ik het dan over moet hebben…

Dankje voor je reactie, hoop dat ik m snel weer tegenkom!

Hehe, nu ga ik iets zeggen wat je vast al vaak gehoord hebt: gewoon doen! Op een gegeven moment ga je denken ‘schijt, ik doe het gewoon en ik zie wel wat er van komt’ en hop, daar gaat het smsje/chatbericht/whapje/whatever. Stiekem wil je in de waan blijven dat er misschien iets kan gebeuren en kun je blijven fantaseren (en wat is er nou leuker dan fantaseren over een jongen…), maar dat zo’n fantasie waarheid wordt, is nog veel leuker. En mocht het niet zo zijn, dan is dat jammer, maar daar zul je ook wel weer overheen komen :slightly_smiling_face:

ga gewoon gezellig met hem kletsen als je hem weer tegen komt en ga samen dansen. dat liken zegt eerder dat hij nu meer weet wie jij bent dan eerst, doordat hij je meer tegen komt ben je ook meer in zijn leven en dat geld misschien ook voor je vriendinnen.