Hoe moet ik dit aan mijn ouders vragen?

heeey Girlsceners <3

ik zit dus op stijldansen,mijn ouders hebben mijn danspartner nog nooit ontmoet…
maar nu vreg hij mij laatst om samen te gaan eten en daarna naar de Bios…
maar hoe moet ik aan mijn ouders vragen of dit mag?? mijn ouders zijn erg bezorgd en vertrouwen mensen niet snel…ze zijn bang dat er wat gebeurd als ik alleen met een jongen savonds wegga…
hoe kan ik dit het beste aanpakken??
XoXo

Gewoon vragen, en je bent niet alleen. Er zijn altijd andere mensen om je heen.

je kan hem beste aan je ouders voorstellen ,dan weten je ouders dat wel goed zit.
Als je het stiekem gaat doen,dan vetrouwen je ouders je ook niet meer.
gewoon open en eerlijk tegen je ouders zijn,en hun vertrouwen krijgen dan komt alles goed.

nee ik ga het zwiezo niet stiekem doen,alleen he kan ik zo tactvol mogelijk vragen of het goed is als ik wat met hem afspreek…?

Ik zou hem gewoon een keer mee naar huis nemen zonder je ouders te vertellen dat je met hem uit wilt gaan, en daarna vragen wat ze van hem vonden en dan vragen of hij je mee uit mag nemen (:

Laat hem je ophalen bij je huis, zodat je ouders zien dat het een nette jongen is, dat geeft je ouders vertrouwen! :wink:

Uhm, ik zou zeggen: ‘Pap, mam, -zijn naam- is een jongen van stijldansen. En hij had gevraagd of ik een keer wat met hem wilde eten en naar de bios… Vinden jullie dat goed?’
Ik ben zelf geen gigantische fan van direct voorstellen, want stel het loopt nergens op uit, dan kunnen je ouders oh zo vervelend worden met medelijden hebben, óf ‘zi je wel, we zeiden het toch?’
plus voor hem is het heel raar denk ik. Hij kent jou nog niet eens geweldig (denk ik?) en dan moet ie zich al tegenover je ouders bewijzen, bij wijze van spreken.
Maar noem in ieder geval zn naam. En hoe je hem kent en zo.

Hoe moet je iets vragen? Nou, door het te vragen?

Duidelijk te merken dat de mens met de dag dommer wordt.

Maar goed, ik zal je helpen: ‘Hee mam, pap! De jongen van stijldansen vroeg of we samen uiteten konden en daarna een film kijken, mag dat?’

Gewoon vragen. Desnoods neem je hem mee naar huis en vraag je het dan of ze dat goed vinden, dan weten ze gelijk met wie je de hort op bent :slightly_smiling_face:.