Hoe moet ik deze scharrel afkappen.

Hi girls!
Ik ‘scharrel’ iets van een tijdje met een jongen. Ken hem van feestjes, veel gepraat via facebook, afgesproken, zoenen, chillen, lieve berichtjes bla bla bla je kent het wel. Ik heb iets van 4x met hem afgesproken en ik zag hem verdel ook wel vaak daarbuiten. maar na de laatste keer afspreken was ik er eigenlijk een beetje klaar mee. Het was erg leuk met hem maar een relatie zie ik het niet worden, en ik heb ook niet veel zin om tijd in “niets” te steken zegmaar. Ik ging gelukkig op vakantie met vriendinnen en heb toen helemaal het licht gezien haha. Al die vrijheid ik vond het heerlijk. Ik had altijd zo’n instelling van “ik wil me niet aan iemand binden, behalve als ik echt 100% hotel de botel ben”. Dat is natuurlijk vrij logisch en zo hoort het ook, maar ik heb eigenlijk vrij weinig zin meer om met deze jongen af te spreken, te whatsappen, tijd in hem te steken enzo. Hij is een flink stuk ouder dan ik en denk ik sowieso op zoek naar een serieuze vaste relatie en ik ben daar verder helemaal niet echt naar op zoek. (ik 16, hij 23). Sinds m’n vakantie is m’n houding tegenover hem dus vrij afstandelijk. Maar hoe harder ik hem “wegduw” hoe meer hij z’n best gaat doen en ik word overstroomd met “lieve” berichtjes en ik word er helemaal gek van. Ik weet echt niet hoe ik dit af moet kappen. Het liefst eigenlijk gewoon via facebook chat, want ik heb helemaal geen zin om hem nog een keer te zien. Onze hele “scharreling” was ook nou niet echt zo ver dat het op een relatie leek, maar het was er denk wel naartoe gegaan als het zo doorging.

Wat is verstandig? Wat zouden jullie doen?

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen dat jij geen relatie wilt.

Je kan of eerlijk tegen hem zijjn. Of afstandelijk doen en kortaf doen. Niet altijd reageren als je de berichten van hem uit overbodig vind. En als je echt gek van hem word … van Facebook verwijderen en zijn whatsapps blokkeren.

Inderdaad gewoon eerlijk en duidelijk zeggen dat je dit niet wil. Als hij je daarna nog lastig valt inderdaad fb verwijderen en blokkeren e.d.

Dan wordt het tijd dat je het tegen hem gaat zeggen.
Duidelijker kan je het dan niet maken.

100% hoteldebotel wordt je pas op iemand als je diegene echt leert kennen… Love grows everyday.
Dus verdiend het echt geen kans? Zo niet, meteen eerlijk vertellen.
Je zou zelf ook niet aan het lijntje willen worden gehouden.

Vertel het hem sowieso! Als je opeens niks meer van je laat horen in de hoop dat iemand geen contact meer met je opneemt is dat best kut voor die persoon die hoopt nog wat van jou te horen. Dus leg even uit hoe het zit en dat jij niet klaar bent om je te binden, het liefst - als je daar de ballen voor hebt - gewoon in zijn gezicht en anders via een whappje ofzo. (;