Hoe moet ik deze combineren?

Hoi! Ik heb v/d zomer in de sale dit vestje gekocht. Hij is redelijk dun, maar ik heb geen idee wat ik eronder moet doen. De kleur is lichtbeige geloof ik en ik zat te denken om er een basic wit t-shirt onder te doen maar dat wordt zo ja, basic haha. Iemand anders een leuk ideetje? =] Bedankt!

Ik heb ook zo iets en die komt ver onder mijn kont, en daar draag ik een basic zwart jurkje onder (strak) met een zwarte panty en laarsen/hakken/ballerina’s

Misschien een zwart shirtje en dan met zo’n leuk riempje erom heen?

vriendin van mij heeft die ook. zij heeft hem altijd met een wit shirtje en dan een ketting of een sjaaltje. of je kunt er een opvallende broek onder dragen.

Hmm volgens mij wordt zwart te hard. Hij valt van voren wat meer naar voren.

Als je er zo’n taille riempje omheen doet dan valt hij niet naar voren(A)

Waar kan je zo’n dun tailleriempje eigenlijk kopen?

Ik heb dat vestje ook! Weet ook nog niet echt hoe ik het ga combineren, maar ik dacht dat het met bruin wel leuk zou staan.
Upje dus! :’)

up =D

ik heb die ook!
laatst een outfit mee gemaakt,
die ik persoonlijk heel leuk vond!

http://lookbook.nu/look/1017486-almost-felt-down-the-rabbit-hole
zie je,
gewoon in mijn rokje gedaan,
en de mouwen opgestroopt

oh dat ziet er leuk uit, ik wist niet echt hoe ik dat vestje kon dragen zonder dat 't té basic werd, maar zo vind ik het wel leuk! :slightly_smiling_face:

[i]ah blij je geinspireerd te hebben!
ik vond het zelf ook hartstikke leuk zo,
en je kan veel kanten op…
in een short,
in een broek,
in een rok,
in een taillerok,
en dan hebben we t nog niet over de kleuren enzo gehad!

succes![/i]

Heh, ik heb nou net geen rokjes. In een skinny zou het denk ik niet staan? Even kijken. < Dan nog niet gesproken over dat ik niet eens een zwart basic t-shirt in m’n kast heb.

Wauw, leuke combinatie! Zo kun je dat vestje wel goed dragen zonder dat het basic wordt. (: