Hoe moet ik beginnen?

Het is dus bijna zomervakantie.
Hij zit in de 5e van het VWO (Dus volgend jaar studeert hij waarschijnlijk af) En ik zit in de 3e.
Al vanaf Februari heb ik een major-crush op hem, maar aangezien ik mezelf meerder malen voor lul heb gezien BIJ hem durf ik hem niet aan te spreken. Toen hij een keer heel lief sarcasme gebruikte deed ik heel lomp en het kwam best wel gemeen over -.-
Hoe dan ook, we zitten nu in Juni =’) & nog steeds geen bevordering. Het leuke is dat we samen in een zang-club zitten en dat betekent dat we best wel vaak samen zijn.

Er zijn nog 5 lesdagen over en ik wil maandag een praatje met hem maken zodat het niet al te weird overkomt als ik hem bijv. toevoeg op Hyves ofzo.
Dinsdag t/m donderdag treden we op dus dat betekent van 3 dagen lang van 9 tot 22:30 met hem zijn :grinning: . Hoe moet ik dan verder? Ik ben echt bang dat ik dichtklap of dom ga doen xD, maar ik wil écht met hem praten.

Suggesties? Tips?

x

vraag hem op die dagen hoe het gaat ofzo, of dr zin in heeft? :stuck_out_tongue:
pffff. wel lastig zeg
ik had het denk ik al lang opgegeven ;$

waarom voeg je hem niet gewoon toe op hyves, dan kan je bij het persoonlijke bericht zoiets neerzetten ‘van zangles? (a)’ of iets waarvan je hem kent.
Ik vind dat makkelijk kunnen.