hoe moet het verder?

het is sinds gisteren uit .en hij zij ’ laten we eventjes niks met elkaar hebben’
dus misschien dat er later weer wat kan komen
hoe kan ik hem terug krijgen?, iemand ideën ? ik voel me echt zo kut. :frowning_face:
redenen waren dat we te vaak ruzie hadden

hmm…zelfde situatie hier.
up!

Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar als ik jou was zou ik niet achter hem aan gaan lopen en ook niet hem gaan negeren ofzo. Dat snappen jongens niet, zijn ze te dom voor :stuck_out_tongue:. Wees gewoon een relaxte vriendin en praat met hem als de gelegenheid komt. Dan zal ie je vast straks wel weer terugwillen :slightly_smiling_face:

ik heb een periode met mijn vriend achter de rug dat we constant ruzie hadden! Wij zijn bij elkaar gebleven en nu gaat het echt suuuuper! dus misschien is uitmaken niet de goede keus, als jullie er uitkomen worden jullie alleen maar sterker… mja dat is nu een beetje te laat :blush:

Misschien moet je samen gaan praten?
Maar ik snap hem wel, ruzie is ook niks, het kán wel maar niet constant. Ik heb bijvoorbeeld ook ruzie met m’n vriend maar dan is het na heftige woorden van mij weer over :stuck_out_tongue: dus mijn advies: Praten, en anders laat je het gewoon even rusten.