Hoe moet het verder na een mislukte relatie?

heey

het is net gedaan met mij en mn vriendje en we ware bijna een jaar same… ik wil niet leven zonder hem en ik wil niemand anders buiten hem. help mij aub!! wat moet ik doen??

Spring voor de trein.

Je gedachten op andere dingen richten.
Ook daar kom je wel weer overheen…

Nah, dat geeft zo’n rotzooi

dank u voor de goede raad zne

Uhm hem met rust laten is misschien wel het beste.
Leuke dingen doen met vriendinnen.
Wie weet komt hij er na een tijdje achter dat je het voor hem toch bent.
Of misschien ook niet. En als dat zou is; tja dat is klote.
Maar er zwemmen nog zoveel visjes in de zee. xD :stuck_out_tongue:
Sterkte!

Gewoon door gaan met leven. Voor mij is het ook net 5 dagen uit na een relatie van 1.5 jaar. Je moet gewoon bedenken dat het gewoon niet zo heeft mogen zijn, en dat je ooit wel een jongen zal tegenkomen bij wie je het minstens net zo leuk gaat hebben.

En je kan het je ook zo voorstellen: liever alleen, dan met de verkeerde.

wat zijn we weer aardig. :astonished:

Het komt vanzelf weer goed. Kan een maand duren maar ook langer; maar er komt een moment dat je denkt… goh, wat ben ik blij dat ik van jou verlosts ben;) success iig

Er zijn ergere dingen in 't leven dan een kapotte relatie.
I know, het is even balen maar je komt er echt wel overheen.
Geef 't tijd en stort je op school en ga extra leuke dingen doen met familie en vriendinnen.

Ja, dat gevoel ken ik en ik had 3 jaar een relatie… Maar ga niet zielig zitten kniezen in je kamer ga lekker uit met vriendinnen(waar je nu 100% tijd voor hebt) of je school beter doen (als het bijv niet goed gaat) of neem een hobby/ sport… Lijd je af van die jongen het is kut ik snap het… maar het is niet voor niets uit gegaan… Bedenk maar waarom het uit is en dan kun je zien dat jullie misschien niet bij elkaar horen…

Succes Xx!

Ze kan toch niet zonder hem leven? Goede tip dacht ik zo.

Same here.
We zouden vandaag een half jaar hebben, hij heeft het afgelopen vrijdag uitgemaakt. Ik voel me nu al stukken beter dan eerst.
Plan de komende weekenden helemaal vol met uitgaan, leuke dingen doen met vriendinnen of vrienden. Probeer niet aan hem te denken, al weet ik hoe moeilijk dat is.
Natuurlijk mag je eerst huilen en je kut voelen, dat is heel normaal na een relatie van een jaar. Zorg dat je er niet in blijft hangen, na een tijdje moet je echt weer verder. Ik weet dat je het niet wil horen, maar: er komen nog genoeg leuke(re) jongens. Zorg gewoon dat je nu een goede tijd hebt. Heel veel sterkte.

Ah nou sterkte :sob::muscle:

Nouja veel afleiding zoeken, zoals idd wat met vriendinnen doen.
En niet zoveel meer aan hem denken.
Maar je kan er gewoon op los huilen hoor, niks mis mee. Maar wat ik vooral niet zou doen, is zielige liedjes luisteren en aan het verleden denken. Dat maakt je nog verdrietiger, maar zoiets heeft gewoon tijd nodig.

(’:

Nouja het is net uit, wat wil je nou? :stuck_out_tongue:
Even later denkt ze er vast anders over en trouwens er zwemmen meer jongens in de zee figuurlijk

Je zegt zelf dat het een mislukte relatie was…

myn vriendje had me ook gedumpt, en ik dacht ook dat ik niet zonder hem kon.
een echt AFRADER is proberen om opnieuw iets met hem te doen en hem te pushen.
heb ik ook gedaan.
liep niet goed af.
op een gegeven moment gebruikte hy myn gevoelens voor hem, zodat ik met hem ging zoenen en toen was 'tie weer weg.
klootzak. <_<
maargoeed offtopic, je komt er wel weer overheen.

cosmogirl :
CG! ISSUE 02 ; pagina 101
voila! :slightly_smiling_face:

Gewoon je leven weer beetje proberen op te pakken er is heus wel iemand anders die je weer vol liefde zal aannemen, het blijft moeilijk voor maandje maar ik zou vooral rustig aan doen, focus jezelf meer op andere dingen studie ofzo, en gewoon rustig aan doen…en steun vragen aan je vriendinnen * moeder