Hoe moet dit nu verder?

Hiyaa (’:

Ik ga toch maar weer even van me afschrijven, want ik word echt compleet paranoia hier.

Even een ‘intro’ dan weten jullie een beetje hoe 't zit. Ik ben al een hele lange tijd [vanaf de kleuterschool] bevriend met een hele aardige jongen. Tijdje niet gesproken, maar sinds hij weer bij mij op school zit was 't altijd heel gezellig enzo. Niet snel was iets te gek, knuffelen enzo, heel veel lol

Afijn. Ik heb dus nu na een jaar eindelijk 't hoofdstuk met mijn ex een beetje af kunnen sluiten en kan 't nu weer goed met hem vinden. Dit heeft mij echt ontzettend opgebroken in die tijd en héél veel moeite gekost hierover heen te komen en alles een beetje opzij te schuiven. Ik laat namelijk dingen heel slecht los en heb enorm slecht controle over m’n emotie’s en hele sterke emotie’s kan ik heel slecht verwerken. 3 weken geleden vroeg dus de jongen uit de intro, die ik maar eens even Boy ga noemen, dus of ik die avond naar zijn huis toe wou komen om z’n verjaardag nog te vieren. Ik had verder toch niks te doen en ik had zoiets van is goed. Hij had het al een kleine tijd over een meisje die hij leuk zou vinden [een klas lager als hem, 2 klassen lager als mij].
Ik zag 'm echt nooit meer als een hele goede vriend, en heb 'm hier dan ook in gesteund enzo. Dus ik ben die avond na m’n werk naar z’n huis toe gegaan, en een van z’n vrienden was er al. Maar, de rest van z’n vrienden had 'm een beetje laten zitten, want voor de rest kwam er helaas niemand. Neemt niet weg dat 't gewoon heel gezellig was hoor! Dus eerst begon Boy al een beetje te klieren, denk aan handen op m’n achterwerk leggen en dat soort dingen. En af en toe heel dichtbij komen en dan weer weg van ‘Oeh, kwam wel heel dichtbij’ maarja, ik ben niet echt anders van hem gewend. Hij gaf me op gegeven moment toen hij met z’n vriend wegging DVD’s halen ook een zoen op m’n wang, wat ik een beetje raar vond maar verder afgedaan heb als vriendschappelijk.'t Liep erop uit dat we op gegeven moment elkaars handen vasthadden enzo, beetje met onze duimen erover wrijven [zo lekker klef liefkozend ] en nog later lag ik met hem op de bank die film te kijken. En 't was gewoon echt helemaal niet raar voor mij, ik voelde me er eigenlijk heel goed bij. 't Maakte me ook echt niet uit als die me aanraakte ofzo. Afijn, film afgelopen, was wel wat aan de late kant want ik moest de volgende dag weer heel vroeg werken, dus hij liet z’n vriend eerst uit. Daarna kwam hij terug, en wou die een knuffel hebben. Dus toen ik zeg maar weg wou, zoende die me, op m’n mond. Dus ik zat echt van ‘Okee, wat is dit.’
Dus ik ben toen weggegaan, want ik wist echt niet meer wat ik ervan moest denken. Dus maandag op school, kwam ik 'm tegen. Doet ie net alsof er helemaal niks gebeurd is. Tot drie keer aan toe niet. Dus ik had er behoorlijk de pest in aangezien ik er alle 3 de nachten van wakker heb gelegen [ik pieker echt heel veel over dat soort dingen]. Dit heeft dus uiteindelijk geresulteerd in dat ik in de pauze de aula ben uitgelopen en huilend bij de WC’s heb gestaan waarna m’n vriendin eraan kwam me te troosten. Want ik kan zulke dingen echt niet verdragen. Voor de rest heeft Boy me echt compleet genegeerd. Maarja, als ik 'm dan tegenkwam gaf ik 'm wel eens een blik van ‘Kom op, zeg dan eens wat’ maar dat deed ie dus ook gewoon niet. Afijn, na een paar dagen NOG niks gehoord te hebben heb ik 't initatief genomen en ben ik naar Boy toegegaan en gezegd dat ik 't met hem erover wou hebben. ‘Ja, is best’ was 't antwoord, en meer ook niet. Dus die pauze naar meneer toegelopen, en gevraagd wat ie nou precies wou. Allemaal heel onduidelijk blabla. En 't was niet zo bedoeld. Dus ik vond 't maar vaag, en toen zei die opeens ‘Ja sorry, maar ik vind iemand anders leuker en je weet wel wie’ Ik wist inderdaad wie. En ik was boos. Waarom was ie aan me gekomen die avond toen? Waarom had ie me uberhaubt gezoend? Waarom was ie daar niet eerder mee gekomen? Vanaf toen ben ik 'm dus compleet gaan negeren, ik was er echt klaar mee. Een paar dagen later heb ik 'm een ‘brief’ gegeven waarin ik alles eruit heb gegooid, alles neergezet wat er in me opkwam. En ik moet zeggen dat dat enorm heeft opgelucht, maar nogmaals heeft hij weer helemaal niks tegen me gezegd. Gisteravond ben ik helaas helemaal paranoia geworden. 't Was koopavond en heel veel bekende van me liepen in de stad. Ik had m’n ex vriend gesmst of hij ook nog naar de stad zou gaan, want hij woont praktisch in de stad. Dus na een tijdje zag ik opeens een figuur lopen die verdacht veel op m’n ex leek. Na een keer zijn naam geroepen te hebben bleek 't dus daadwerkelijk mijn ex te zijn. Heel gesprek met hem, was echt heel gezellig. En toen kwam Boy er dus aan met die andere meid. Volgens mij heb ik nog nooit zó vuil gekeken. Ik was echt pissed. Mijn ex had dat natuurlijk al wel door en die probeerde er wat humor in te brengen, maar heeft Boy wel gewoon gegroet. Waarna ik natuurlijk heel slim met de opmerking kwam toen Boy ook maar geen blik aan me gaf ‘Krijg toch de pest’ En voor de rest ontwijkt hij me nu dus compleet.

Al roep ik wel steeds dat 't me echt een ruk zal zijn wat hij doet etc. Zit ik er echt nog steeds enorm mee. 't Houd me echt al dagen bezig, en s’nachts kom ik er gewoon niet door in slaap. Direct op af stappen en praten durf ik gewoon niet, want ik zou me god niet weten wat ik nog tegen 'm moet zeggen. Maar je kan je natuurlijk voorstellen dat ik 'm gigantisch mis als een goede vriend. Want we konden 't echt enorm goed vinden.

Iemand misschien enige tips doe ik dit in vredesnaam weer recht kan breien etc? Want zo gaat 't echt totaal niet. We komen elkaar wel 7x per dag op school tegen, en dat is geen fijn gevoel meer.

Zorg dat je nog een keer met hem praat bij hem of jou thuis en niet op school ofzo
En vraag duidelijke uitleg waarom hij je zoende en waarom hij daarna deed alsof er niks gebeurd was
Zeg hem wat je er van vind en hoe je je er bij voelt en gewoon eerlijk zijn dat lijkt me het best
Misschien kan het weer een beetje zoals eerst worden als jullie erover praten

Hij heeft me zojuist overal van verwijderd zie ik.
Ik kan me echt niet meer concentreren op school enzo.
Iemand nog tips ofzo? .___.

Wat een rotsituatie. Waarom had je je ex gesmst?
Ik denk dat je het goed moet maken met Boy. Want jullie hadden een goeie vriendschap toch? Die laat je toch niet verpesten door een zoen?

Aangezien ik ‘t best wel goed met hem kan vinden weer, ik me afvroeg of hij ook nog naar de stad ging en gewoon veel sms x’]
Ja, we hadden een hele goede vriendschap. We konden 't heel goed vinden en we hadden altijd echt veel lol.
't Is helaas niet alleen die zoen. 't Feit dat ie me zo bedonderd ook al ken ik 'm al vanaf de kleuterschool, en nog niet eens ‘Sorry’ wil zeggen.
Daar zit ik mee.