Hi allemaal,
zoals mijn signature al zegt ben ik niet nieuw. Ik heb hier jaren een account gehad maar ik ben mijn wachtwoord kwijt daarvan omdat ik er ongeveer een half jaar niet op heb gezeten. Dus vandaar dit account waar ik af en toe op zit.
Mijn thuissituatie is niet erg fijn. Ik ben van een enorm huis, naar een rijtjeshuis gegaan en mijn ouders’ relatie is ook achter uit gegaan. Ze staan nu echt op het punt om te scheiden, ze hebben vrijwel elke avond ruzie als ik thuis kom.
Mijn broertje en ik proberen elke avond zo laat mogelijk thuis te komen. Soms ga ik door de weeks naar een café en kom ik pas om twee uur thuis en ga ik dan slapen. Het maakt mijn ouders niet eens meer uit hoelaat ik thuis kom.
Er is ook een periode geweest dat ik gewoon niet meer thuis kwam. Ik sliep of bij vriendinnen of ik zwierf rond op straat en kwam om een uur of zes weer thuis om te douchen, me op te maken en al die ochtendrituelen uit te voeren. Toen heb ik ook een eetstoornis gehad, maar die heb ik nu overwonnen. Ik voel me nu alleen weer te dik en ik wil het er weer af krijgen. Ik ben 1.75 en ik weeg 65 kg.
Ik heb twee jaar geleden een vriend gehad, waarmee ik me echt goed voelde en toen ben ik zwanger geraakt. Omdat ik 15 was en onvolwassen heb ik het kind laten weghalen, waardoor ik hem en mijn beste vriendin (zijn zusje) ben kwijt geraakt.
Ik ben nu 17, en al de dingen waar ik mee moet leven probeer ik te ontlopen. Mijn ouders zie ik amper, hooguit een keer in de ochtend of ik hoor ze 's avonds schreeuwen tegen elkaar waardoor ik ook helemaal pissed word en vanaf boven naar ze ga schreeuwen dat als ze niet ophouden, ik weg ga en ze nooit meer iets van me hoeven te horen. Ik heb nu weer een soort van vriend, die ontzettend lief is en waar ik mee ga samenwonen volgend jaar als mijn school klaar is. Het probleem is nu alleen dat ik vanaf mijn twaalfde ongeveer al werk voor mijn geld, en hij alles krijgt en zijn familie mij bij het gezin een soort van betrekt en hartstikke veel voor me wilt betalen. Voor mijn verjaardag heb ik ontzettend dure cadeau’s gekregen, die ik met schaamte heb aangenomen.
Nu ik dit typ ben ik bij mijn vriend. Ik ben vannacht niet thuis gekomen en heb een vrij rustige avond gehad. Eigenlijk de eerste avond dat ik gewoon op de bank zat bij mijn vriend en we een film keken en er geen gezeur was met een familielid van mij.
Het spijt me ontzettend voor dit lange verhaal, maar ik moest het even kwijt. Ik ben nu vrij gelukkig bij mijn vriend en ik wil mijn oude leven echt afsluiten. We hebben een huisje gevonden waar wij in gaan wonen volgend jaar. Ik heb mijn examens aan de HAVO nu gedaan en hoop dat alles goed is gegaan zodat ik met hem kan gaan samenwonen…