Hoe moeder overhalen.

Oke ik had even een vraagje, mijn ‘vriendje’ woont nogal verweg. En als hij zou komen, kan die maar 4 uur blijven. En ik heb het al eerder aan mn moeder gevraagt, of die zou mogen blijven slapen. Maar dat wou ze niet, want ze wou hem eerst gezien hebben. Maar dat gaat dus niet echt, want hij kan dan maar 4 uur blijven. En dat is gewoon zonde van het geld, dus wat zou ik tegen mn moeder kunnen zeggen, zodat die alsnog kan blijven slapen. Ik heb hem trouwens maar 1x gezien, maartoch het zou wel heel fijn zijn…

Wat vindt ze er precies erg aan? Want als het alleen gaat om het feit dat ze hem nog niet heeft gezien dan kun je er weinig aan veranderen denk ik.

dan laat je hem de eerste keer zien en kan ie een ander keer blijven slapen?
en stiekem vind ik elkaar na 1 x gezien te hebben en dan blijven slapen best snel.

Ja ze is dus bang dat ik seks met hem heb ofzo.

Ja ik weet dat het best snel is hoor, maar dat is gewoon makkelijker, want het is 1,5 uur met de trein, en dus zo’n 40 euro.

Dan kan hij op een andere kamer?

en slapen op een andere kamer dan? misschien niet zo gezellig maar kan hij toch langer blijven

ja dat is ook zo wat, we hebben geen logeerkamer…

Haha ik snap wat je bedoelt, mijn eerste 2 vriendjes woonden ook best ver weg en die mochten ook niet zomaar blijven slapen, en wij hebben ook geen logeerkamer. Dus toen heb ik met mijn ouders overlegd en die wilden ook niet dat ik in dezelfde kamer sliep. :3 Toen heb ik op het halletje van de zolder geslapen, naast de kamer van mijn ouders, en hij sliep in mijn bed. Misschien dat je kan voorstellen om op de bank te slapen of een matras in de woonkamer te leggen?

Ja dat stelde hij ook al voor, maar mn moeder slaapt dus op de bank, omdat haar kamer nog geverft moet worden enzo…

Dan gaan jullie beide op de bank slapen , en hij in jouw kamer misschien ?

heel oncomfortabel en onhandig, maar het kan een optie zijn.

Ik praat morgen wel met mn moeder, en zeg dat het echt belangrijk voor me is…
Want zoals ik al zei, de reis is bijna 40 euro, en dat heb je niet even zomaar.

Je hebt hem nog maar 1x gezien & je wilt dat hij blijft slapen?
Sorry, ik sta aan de kant van je moeder.

nah het is al opgelost xD
Hij komt gewoon, en blijft verder niet slapen.

haha; oke:P
Mss volgende keer? x

Ja ik hoop het :stuck_out_tongue:

ik heb tzelfde meegemaakt,
en als je moeder 'm aardig vind enzo,
komt dat vanzelf want dan zegt ze ‘ja t is wel zonde van t geld voor maar 1 dag he’ enzo=P

Ja precies, maar hij heeft nu 13,50 voor die albert heijn kaartjes, en die zijn maar geldig voor 1 dag, dus slapen word sowieso niks.
Ik ben al lang blij dat die komt :grinning:

haha precies, als hij nou een heleboel AH kaartjes inslaat en je moeder leert hem wat beter kennen, mag hij daarna misschien wel blijven slapen? :grinning:

Ik hoop het! :grinning:
Maarja we hadden het er ook al over gehad, dat hij misschien met oud en nieuw komt. Maar ik vraag me af of dat mag…