Hoe ;; Moeder overhalen.

Hoe halen jullie je moeder soms over?
Dat heb ik namelyk nodig,
Alleeen…
kweetniethoee.! ;$
HEELP PLIES!

Zeuren ofzo?

waarvoor? is wel belangrijk

nou ligt eraan waarvoor?

ik zeg:
ja hallo, je geeft altijd veel meer aandacht aan mijn broers!

maar 't is ook wel een beetje waar…XD
maar dan mag ik meestal wel meer.

Volwassen gesprek als het iets belangrijks is. (Dus niet erom zeuren, janken of zo)
Soms helpt het ook als je extra lief tegen haar doet.

zolang mogelijk zeuren & overdrijven alsof de wereld vergaat, maar het ligt ook wel aan de situatie he…

Goede argumentatie! En een goede weerlegging van de tegenargumenten.

En als dat niet helpt sluit ik altijd een deal van dat ik dan twee weken lang de afwas of zoiets dergelijks doe :l

Euhm ik zeur meestal, goed argumenteren, sip doen als ze het niet goed vind, dan meestal komt het wel goed:P

ligt eraan met wat, ?
meestal als ik iets wil ofzo,
zeg ik ja dat is het laatse wat ik wil,
ik wil het al zoo fxking lang.
ik doe echt daarna alles voor je…
alsjeblieft. (aa)

Haha, dat doe ik ook altijd.
En veel helpen thuis enzo, beetje slijmen en heel de dag overdreven vriendelijk zijn enzo. Dan in de avond heel subtiel laten vallen dat ik bijv. een leuk paar schoenen heb gezien en vragen of ze mee naar de stad wil.

Ligt er inderdaad om waarvoor.
Als het serieus is dan ga ik er met dr over praten, dat ik het er niet mee eens ben bijvoorbeeld, maar als het een beetje grappig is zegmaar dan ga ik echt vanalles doen, dan laat ik dr niet met rust voordat ik mn zin heb xD

Haha,
Jullie zullen je afvragen waarvoor zie ik:
Nou als eerst sorry voor de late reactie! ;$
Ik wil heeeeeeeeel graag een PC Op m’n kamer maar dat mag niet omdat
m’n moeder het niet vertrouwt! :open_mouth:
Maar niet dat ze my nie vertrouwt maar het internet zelf
hoe ga ik haar overhalen?
xThankss!

tis per moeder anders de ene moeder word juist bozer als je gaat zeuren en dan heb je helemaal geen kans meer da ander zegt uiteindelijk oke

ik zeg altijd dan ga ik morgen stogzuigen

'Daar heb je idd gelijk in.
Bij die van mij helpt het soms.
Maar dan wil ze bij mij altyd weten wrm enzo
Dan heb ik dat uitgelegd en dan wil ze het zelfs bijna gaan chekken!
Ik bedoel niet dat ik iets te verberge heb maar het is wel PRIVÉ.
En als ik dat zeg weet ik nie of ze het nog vertrouwt xD

ik zeg als ik niet uit mag ook weleens ja maar me droomjongen komt ook(elke week een ander) en als ik niet ga dan komt die een ander tegge en dan heb je me toekomst verpest

Zeuren en met goeie argumenten komen
Maar mijn moeder valt bijna nooit overtehalen, meestal blijft ze gewoon bij haar standpunt, maar dan heb ik nog m’n vader XD

ik mag ook m’n laptop niet op me kamer omdat ze me niet vertrouwen. Ik denk echt; jezus, ze vertrouwen me niet eens. maarja.
je hebt ook zulke ouders als mij >.>

Halen jullie je moeder over met zeuren, nou dat hoef ik dus echt niet te proberen, dan krijg ik het helemaal niet.

Niet, ik ben oud en wijs genoeg om dingen zelf te beslissen.