Hoe mn posters aan mn muur vast te maken ?

Heeey (:

Ik heb een hele bult posters die ik graag op wil hangen, op mn vliesbehang.
Inlijsten of tussen zulke hangdingen wil ik niet, en met kneedgum en buddies blijven er resten achter op het behang. Ik wil het er graag van af kunnen halen zonder dat er resten op het behang blijven zitten! Een spijker in de muur is ook geen optie!

Hoop dat jullie me kunnen helpen !

XXX

Koop een heel groot magneetbord, zodat je daar vanalles op kan schrijven/ophangen?

Hoef je maar een gaatje in de buur te maken en je kan zo alle kanten op.

Met van die kleine stickertjes of gewoon met plakband?

pritt poster buddies!

Opzich een leuk idee, maar ik wil ze een beetje verspreid door mn kamer hangen, dus dat gaat dan niet echt werken ;p

Ik denk dat die veel resten achterlaten…

Daarover twijfel ik een beetje, ik hoor goeie maar ook slechte recensies, want sommigen zeggen dat die vettige vlekken achterlaten

Die dingen hebben vroeger idd allemaal vettige vlekken achtergelaten op mijn muur. Ook scheurden dunne posters kapot als ik ze weer van de muur af haalde.

Crepetape misschien?

Nog nooit van gehoord, ik zal es wat erover opzoeken, thanks :slightly_smiling_face: !

Hmm niet doen dus

ik denk papiertape dat is niet zo plakkerig dus ik denk dat je dat er wel weer van af krijgt.
Maar gebruik GEEN plakband ik kan het weten heel me behang is naar de vaantjes allemaal mee afgescheurd. Dus ik zoek eigenlijk ook een manier :slightly_smiling_face:

Hmm ik probeer wel verschillende dingen uit op een rol behang die ik nog heb liggen haha ik laat wel weten wat werkt

ik hoorde laatst ook iemand over van die 3D dingen? om op kaarten te doen zegmaar der tussen

Ik probeer 't uit, thnks !