Hoi!
Ik denk dat de titel voor meerdere meisjes wel herkenbaar is, ik hoop het in elk geval haha.
Nadat ik de afgelopen 2 dagen mijn collectie oorbellen, ondergoed, kleding in zijn algemeen, nagellak én make-up weer uitgebreid heb met ontelbaar veel zooi, begin ik me te beseffen dat het echt niet oké is. Ik heb meer dan 100 verschillende soorten nagellak, ja, ik vind het leuk en vrolijk staan, maar ik koop steeds vaker exact dezelfde (ongemerkt) omdat ik denk “oh wat een leuk kleurtje”, terwijl ik toch echt maar 1x per week m’n nagels lak. Conclusie; ik zal ze nooit op maken en ongeveer 70% gooi ik uiteindelijk weg omdat de nagellak niet fijn/goed meer is. Ik heb belachelijk veel oorbellen, maar draag altijd hetzelfde paar eigenlijk, ik heb belachelijk veel cd’s maar ik luister nooit muziek van een cd af, ik heb meer dan 20 lippenbalsems en juist doordat ik er zoveel heb raak ik ze altijd kwijt (want ja, heb er toch genoeg…) enzovoorts enzovoorts. Het is zo ontzettend zonde allemaal.
Meer meisjes die dit herkennen en die er ook wat tegen willen gaan doen?
Ik zou écht het geld moeten gaan sparen voor belangrijkere dingen in het leven, zoals een laptop voor m’n studie of een nieuwe fiets, aangezien mijn huidige fiets op dit moment uit elkaar valt van ellende.
Dus als er iemand tips heeft om de verleiding te weerstaan in het vervolg…