Hoe minder duf zijn s' Ochtends?

hebben jullie tips hoe ik in de ochtend minder duf kan zijn. (en er daarom ook minder dus uitzie, en mezelf minder duf voel.)
Want ik zie er altijd zo moe uit en zo voel ik me ook terwijl ik tien uur slaap!
xxx

gooi water in je gezicht enzo.

ik heb eigenlijk geen idee, maar als je een beetje bronzer gebruikt op je wangen zie je er al iets zonniger uit :slightly_smiling_face:

Als ik duf ben ga ik even los op muziek haha. Werkt echt.

Hmm…
beetje make up verder weet ik het ook niet!
woow 10 uur slaap is wel veel hoor

Dat wil ik ook wel eens weten:D
maar bij mij helpt het meestal wel, a
ls ik niet op me gezicht slaap.
Want als ik dat wel doe blijven me ogen “dicht plakken”(klinkt vieser dan ik bedoel).
en dan duurt het langer voordat ik er uit ga, en dan zie ik er duffer uit.
xx

koude douche!

wow, tien uur!
ik haal altijd maar vijf of zes.

een koude douche werkt indeed goed, als je geen zin hebt in douchen gewoon een plens koud water in je gezicht.

haha, ik heb echt geen tijd om te douche!:stuck_out_tongue:
maar trouwens, die tien uur slaap ligt ook aan hoeveel je eet en beweegt enhoe oud je bent. :wink:

Minder slapen, doordeweeks maximaal 8½ uur, anders wordt je idd duf
en een ijskoude douche nemen :grinning:

Wou ik net zeggen!
Ik heb namelijk ook dat als ik minder slaap, ik de volgende veel energieker (?) ben, dan wanneer ik uitslaap

Minder slapen. Echt, dat werkt zo goed. Als ik niet slaap ben ik 's ochtends klaarwakker. Maak ik echter een goede nacht dan ben ik m’n bed niet uit te branden.

Ik slaap ook 10 uur, anders ga ik dood.

Hahah, precies dat doe ik ook! Lekker blije muziek opzetten, wordt je echt wakker van (:

Koud water in je gezicht gooien doe ik ook altijd.
Als je lenzen hebt die erna meteen indoen en niet nog even wachten dat helpt ook heel erg veel.

ik wou dat ik 10 uur kon slapen XD AAH LEKKER

Routine. Elke dag om dezelfde tijd naar bed en om dezelfde tijd weer op. Ook al je een keer heel laat op blijft, om dezelfde tijd weer op staan. Een goede nachtrust bestaat voor de gemiddelde persoon geloof ik ook uit 8 uur slapen. Van te langs slapen word je ook moe heh~! Beter vroeg uit de veren dan laat, tenminste als je iets van je dag wilt maken.

Koude douche nemen! (:

Ik heb hetzelfde!