Hoe mijn rok te combineren

HOOII.
ik heb echt een superschattig rokje gekocht, alleen mijn probleem nu is dat ik even niet weet wat ik er boven moet doen. Ik dacht zelf aan een blazertje, maar toen ik dat samen paste werd dat gauw weer wat te tuttig. weet iemand goeie webshops bijvoorbeeld?
ik heb hier een foto van hoe die er ongeveer uitziet:

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/tulip5.JPG

hij is ongeveer deze kleur, maar de vorm is wat rustiger. en heeft knoopjes van af de bovenkant naar de onderkant lopen van het rokje in het midden. hij is van only.
heeft iemand een idee?!

Met een cardigan? zo’n fladderding zegmaar XD, of gewoon een strakke. Ik weet geen webshops, maar die kan je overal wel kopen.
Moet trouwens bij het mix and match forum :wink:

zo’n lichtroze topje met een witte cardigan?

oooh dat forum had ik nog niet gezien, hoe verplaats ik dit?!
zo’n fladderding vind ik niks omdat het al best een drukker rokje is. maar toch bedankt;)

kan eigenlijk met alles wel, misschien (als het rokje erg strak zit tenminste) kun je het met een oversized trui of shirt combineren en dan een leuk jasje of vestje gewoon eroverheen?
mij lijkt het wel leuk staan met pastelkleuren, en dan vooral lichtroze :grinning:

oooeh die is leuk

laat je inspireren op lookbook.nu

haha ja ik vond deze ook erg leuk! maar dat is hem niet;P.
ja, pastelkleuren vind ik zelf ook erg mooi

Die is echt leuk :grinning:
Misschien een gewoon wit truitje erop met inderdaad een cardigan. Ik denk dat zwart het mooiste is, mits je er leuke accessoires bij doet.

Hihi ja eigenlijk bij het Mix&Match forum,
maar geen probleem ^^ (denk dat je daar alleen meer reacties krijgt :slightly_smiling_face:)

Iedergeval, ik zou 'm combineren met flatjes of hakken, en dan een basic shirtje denk ik… :slightly_smiling_face:
En gebruik maken van sieraden !

:heart:

dit rokje is trouwens van miss selfridge

ja ik wilde al m’n pumpes eronder doen:) ja zwart vestje; top

Ik zou er een zwarte coltrui boven doen en een zwarte panty met een patroontje en zwarte schoenen. Om het dan wat op te leuken een mooie ketting en wat armbanden.

hm coltrui vind ik bij mezelf niet echt juh van het :wink:
ik ben al best wel slank, en dan vind ik zo’n coltrui niet echt heel mooi. maar een ketting is altijd goed natuurlijk.

houthakkersblousje eringepropt? (ja, ik kan heel slecht dingen comineren XDD)

Een kobalt blauw truitje misschien…
Ik vind blauw/grijs altijd een hele mooie combinatie