Hoe mijn huid laten vervellen?

X

uhmm… scrubben?

girl i feel you.
enne ik heb geen idee !
maar die vlekjes die jij hebt (na de korstjes) trekken wel weg,
want ik had een paar maandjes geleden een hele vieze zwarte grote wond
(ik bespaar je de verdere details) op m’n neus. en heb er gewoon NIET
aan gezeten en soms een zalfje erop. en het was gewoon weggegaan!
dus die van jou gaan ook weg, misschien niet helemaal, maar ze worden
wel minder. gewoon niet aan zitten en goed verzorgen + zalfje op doen.
succes!

Je hebt een zalf die je huid bleekt. Ik weet niet of je het in Nederland kan kopen, mijn moeder heeft het uit Amerika geïmporteerd. Mss is het in een toko tekoop, ik weet niet hoe het heet. Maar ik smeer het op mijn littekens en ze vervagen heel snel! andere tip is wat makkelijker: Calendula. Gewoon te halen in een drogist, dat helpt sowieso tegen wondjes etc. Dus zelfs als het nog maar een puistje of wondje is kan je het erop smeren, het versneld het natuurlijk herstel. Het vervaagd ook oude littekens, maar soms duurt het LANG voor het werkt dus niet meteen opgeven als je weinig verandering ziet.

Misschien helpt scrubben.

uhh, scrubben of wachten?

blergh, ik heb ook last van littekens en rode vlekjes enzo.
Ik ga binnenkort Dream Cream halen van Lush, als ik nog eens in maastricht ben.
En als dat niet helpt dan ga ik bio oil kopen
En als dat niet helpt dan ga ik Vitamine E smeren
En als dat niet helpt dan zet ik mijn zoektocht door.

wachten

Ik heb een aantal puistjes op m’n kin & voorhoofd, en het wil maar niet weg, ik voel me echt niet lekker zo, want ik weet dat ik niet lelijk ben, maar die puistjes ruïneren m’n hele gezicht. Ik heb echt al 4 verschillende dingen geprobeerd en geen enkele geeft ook maar een seintje dat ie werkt.

UP

Michael Jackson! ;p

@hierboven omg haha xd
bleghhhh krijg vlekje maar niet weg! ;(

Oh je durft niet onder de zon haha xD

Maar eh
ik was ooit - heel slecht, ik weet het -
om tien uur 's ochtend naar het buitenzwembad gegaan,
zonder zonnebrandcreme, in een heeel warm land,
tot het donker was geworden
Ik was 3 dagen heel mooi bruin en toen viel mijn huid er af xD

ohh dat ken ik erg he! als ik ook maar ergens een puistje heb, op mijn hoofd of mijn hals móet ik het gewoon openkrabbel. een soort tik, je wilt niet weten hoevaak ik al heb gezegd tegen mezelf dat ik eraf blijf. ik heb nu biodermal gekocht. helpt bij mij wel een beetje maargoed als jij er meer puistjes van krijgt is het geen optie.

op deze site staan heel veel opties: http://mens-en-gezondheid…agen-en-verwijderen.html.
misschien heb je hier wat aan?

liefs!

ohhh weet je wat je eens moet proberen?
eiwit!! er is hier ook een topic van, bij mij helpt het wel!
en anders misschien dat slakkenslijm, die verkopen ze hier voor ¤5,- voor een potje dus dat is te proberen he… :stuck_out_tongue:
maar ik zou toch echt eerst dat eiwit proberen…
ik vind het topic niet… moet je maar even zoeken het heet: wat mijn huid egaler heeft gemaakt ofzoiets :slightly_smiling_face:

Good luck!