Hoe mijn haar naar een feest?

[b]Hee,

Ik heb vrijdag een schoolfeest en heb geen idee hoe ik mijn haar moet doen :frowning_face:

iemand leuke ideetjes?

hier een foto hoe ik normaal mijn haar heb :
http://file:///C:/Users/Administrator/Pictures/pf/1308143917_5_7fCv.jpeg
xx[/b]

Jeetje. Wat moeten wij hier mee?
Post een foto en anders; los- knot- staart.

Zijn er hier niet al genoeg topics over?
En google kan ook heel veel voor je vinden.

Los.

Wat voor een haar heb je?
stijl of krullen, lang of kort?
want bijvoorbeeld krullen zijn erg leuk om op te steken, maar dat kan natuurlijk weer niet als je haar tot je schouders hebt.
xoxo

los is zo… saai

Je kan er genoeg mee doen hoor.
Lauren conrad vlechtje, telkens een plukje naar achter doen, met een schuifje vast zetten enz.

Ga naar een kappersschool, daar zoeken ze vaak proefpersonen om haren op te steken of the stylen of iets dergelijks.
Of knip het kort.

als je krullen hebt: stijl het
als je stijl haar hebt: krul het

ik wil niks van m’n haar afknippen maar ik wil een speciaal kapsel dat iedereen zoiets heeft van wauw!

Naar de kapper gaan dan.

ben geldloos en me ouders vinden dat ik het zelf moeten betalen.

Haha ja wij kunnen ook even op je harde schijf kijken, zo post je geen fotos meid :wink:
Maarja je kunt dus met een krultang krullen maken en alles opsteken

Hier op Girlscene vind je genoeg leuke dingen om te doen met je haar. Ik heb er al een aantal uitgeprobeerd en de meeste zijn nog simpel ook! En anders moet je inderdaad gewoon naar de kapper zo als door ICExCold al geadviseerd werd. Succes!

Ik snap niet waarom zovee meisjes het helemaal opsteken. Ik vind los haar in de krul, of half opgestoken haar veel mooier. En dan kan je er nog een mooie speld in zetten.