Hoe merk je het?!

nou zoals de titel eigenlijk al een beetje zegt:
hoe merk je of een jongen jou leuk vind/ geïteresseerd is in jou?
stomme vraag misschien, maar ik heb het nooit door als een jongen mij leuk vind. :stuck_out_tongue:

Ik denk da ge da eignlk NI merkt (jongens zyn meestal zo onopvallend!)
Soms denk je da een jonge op u is… mr dan wilt ii alleen maar vrienden zyn. andere keren lykt hy een gewone vriend… maar wil hy meer
JONGENS = COMPLICATED

(zelf zii ik het NOOIT!)

x___x

Ehm, nouja, ik kan het niet echt uitleggen. Dat hij net iets langer naar je lacht of naar je kijkt, en net wat vaker naar je toekomt of je graag spreekt. En vaak meer tegen je wil toegeven dan bij andere meiden. Het is een voorgevoel.

Soms voel je gewoon een soort spanning. Ja, klinkt heel raar, ik weet het x)
Maar ik bedoel, dat je met hem gepraat hebt op msn bv, en dan zie je hem weer en dan kijken jullie elkaar aan en dan weer niet en dan weer wel =P
Of het kan ook zijn dat hij je allerlei onzinnige dingen gaat vragen, zoals ‘wat is het huiswerk’ en dan een gesprek met je aanknoopt.
Of dat hij treuzelt als hij bv zijn fiets moet pakken, totdat jij er ook bent.
En voor de rest wat hier allemaal boven staat. =)

Ik heb 't echt áltijd door, mr tzijn altijd van die sukkels bij mij, ze gaan zich meestal heel erg uitsloven of van die 'ik wil met je’grapjes maken en dan vervolgens heel hard lachen en roepen dat t een grapje is of ze gaan je suuuperhard afkraken echt de hele tijd op álles (de meisjes-plagen-kusjes-vragen-manier zeg maar…) ik heb echt mr één keer gehad dat ik die jongen ook leuk vond, toen merkte ik 't gewoon aan dat we best wel vaak samen waren en 't was gewoon íéts, we spraken heel vaak af met vrienden om op ons ‘geheime plekje’ te gaan zwemmen, was wel cool… mr toen op een gegeven moment gingen we gewoon niet meer met elkaar om en is 't overgewaaid, wel jammer, twas echt mn byna-vriendje…

ik heb ook een keer gehad dat ik een jongen constant sexy noemde en zei ‘wat ben je tog een lekkerdd’ en dat soort dingen, ik deed t voor de grap en toen werd hij écht verliefd op me, dat vond ik freaky…

meestal merk ik het niet, maar nu is er wel een jongen die telkens mn hand vast pakt en over mn knie gaat zitten wrijven enzo… wel heel lief hoor maar ik zie hem eig. maar als gewone vriend. ook zegt hij heel vaak dat hij de dagen dat we samen wat gedaan hebben erg gezellig waren enzo. en nu wil hij telkens wat afspreken. Net als gewone vrienden maar dan net een beetje xtra denk ik ofzo.

Ik heb het idee dat er een jongen verliefd op me is. Hij kijkt vaak naar je, hij lacht, hij komt voor je op, hij geeft je gelijk, dat soort dingen merk ik. Waaaah

die bij mij wil ook telkens met me mee naar huis fietsen. en idd altijd gelijk, en nog even doorvragen enzo… altijd weer terugkomend op jou :stuck_out_tongue:

Er zit zo’n sukkel in mijn klas en volgens mij vind hij me wel leuk. eerst zei hij bijna nooit dingen tegen me en nu ineens allemaal rare dingen. bijv met een raar stemmetje: “halloooooo” dat soort domme dingetjes gewoon, maar ik merk wel dat hij me leuk vind… (iel). Alleen ik vind hem niet leuk, maar iemand anders… :grinning: en hij mij misschien ook, als ik kijk naar die dingen die hier boven staan…

Een jongen uit m’n klas vindt mij leuk. Even denken wat hij doet… Ehm hij vraagt heel vaak van die onbenullige dingen zoals ‘in welk lokaal zitten we’ en ‘wat voor huiswerk hebben we morgen’… En hij wil altijd mee naar huis fietsen XD Oh ja, als ik wat zeg lacht ie altijd (ook al is het niet als grap bedoeld) en als ik iets wil zeggen en iemand negeert me zegt ie; halloo luister ze wil wat zeggen :’)
Omg dit klinkt echt zoo dom hoe ik dit zo opnoem.

Bij mij zien mijn vriendinnen het altijd.
Misschien bij jou ook.

Wordt hij verlegen? Betrap je hem op staren? Probeert hij met jou in contact te komen? Of gaat hij ineens stoer doen ofzo? Jaaaa, dan vind hij je wel leuk!

Een jongen vond me een lange tijd leuk, ik hem niet, en nu val ik voor hem :’( …

Ik merk het meestal niet, der is eigenlijk maar 1keer geweest dat ik het wel merkte. W gingen met zo een groep vrienden naar de bioscoop omdat de vakantie net begonnen was enzo en er ging iemand mee die normaal nooit meeging en zo in de zaal begon hij zo wat met men haar te spelen en te porren op de lastigste momenten enzo en als ik hem vertelde dat ik dat best lastig vond vroeg hij of ik een knuffel moest hebben en zo van di dingen…

nou ik had echt zo’n achterlijke jongen in mijn klas he! die vroeg de heletijd hoelaat is het? in welk lokaal zitten we? wat is het huiswerk? waar moeten we nu zijn? wat voor les hebben we dalijk! en hij dacht echt dat hij grappig was omg wat een sukkel ik haat hem echt! ieuw wat wel lieff was stees als ik met mijn vriendin jori langs louise liep lachte hij echt zooooo schattig he en dan kijk hij me echt de hele tijd aan! ahww en als ik dan voorbij ben en dan kijk ik nog eens terug kijkt hij nog steeds =) hij is echt lief! haha hij zit in e vierde en ik toen in de derde maar zag hem nog steeds bijna elk les uur =)

ik merk het niet, maar soms merkt een van mijn vriendinnen het…
zoals nu,
er is echt een leuke jongen en mijn vriendinnen zeggen dat ze denken dat hij op me is…
ik geloofde er niks van!
tot zijn vrienden me begonnen vragen of ik hem leuk vond, het begon echt wat verdacht te worden.
op school komt hij ook een hele tijd naar mij toe en wordt best boos als ik dan even van hem weg ga met een vriendin.
hij stuurt ook altijd xloffyou achter elk bericht.
dus nu weet ik het toch wel bijna zeker dat hij op me is, want xloffyou stuurt hij naar niemand anders, enkel naar mij …