Hoe merk je dat hij je gebruikt?

Heey heey,

Ik heb even jullie hulp nodig…
ik ken een jongen en sinds vorig jaar rond carnaval was ik met hem bezig uiteindelijk was hrt niks geworden en dit nog 2x nu zag ik hem met carnaval weer en hadden we gezoend :flushed: maar hij had dus een soort van vriendin ik wilde hem graag terug maar hij had me duidelijk gemaakt dat het echt niks ging worden dus… ik alles geblokkeerd en nummer verwijderd een week erna begon hij ineens met praten we waren alle twee in een club dus we hadden niet echt een serieus geprek via WhatsApp die week hebben we eigenlijk elke dag gepraat en kwam hij op een dag naar mij hij vertelde dat hij alles op eenn rijtje moest zetten en daarom niks meer met zijn vriendin had die blijkbaar ook met andere jongens bezig was. We hebben toen gezoend en een week later weer iets afgesproken hij heedt nooit echt meer gezegt of gestuurd dan ‘xxx’ geen schat of lief of ik hou van je ofzo dus nou was ik laatst bin hem enn we warem aan het zoenen tot hij verder wilde gaan… dat heb ik niet gedaan maar nu twijfel ik heel erg of hij me gebruikt aangezien het pas de 2e keer is dat we weer iets hadden afgesproken

xx

Ik denk dat hij er gewoon nog niet aan toe is. Aan een relatie. Of dat hij na wil denken en niet weet wat hij zelf precies wil. Ik weet het anders ook niet.

tja… lastige situatie (:

hoe oud ben je en hoe oud is hij?

xxx

Ik weet niet of hij je gebruikt. In ieder geval niet verder gaan voordat je weet hoe jullie er voor staan!

Ik ben 16 hij 17, nee ik ga ook niet verder voor ik zeker weet dat ik dat wil

Ik denk dat hij je gebruikt.

Jup, ik ben ook bang dat hij je gebruikt…

Ik denk dat je een rebound bent. Sorry.

Hmm… Een jongen die meteen verder wil gebruikt je niet meteen.
2e date met mijn vriend (4e keer dat ik hem zag) wou hij ook al verder gaan, hebben we ook gedaan. (geen seks, hebben nu 3 maanden een relatie btw) Als je iemand leuk/aantrekkelijk vind gebeurd dat snel, en ik denk bij jongens eerder als bij meisjes.

Ik zou het er eens met hem over hebben, en vragen of hij jullie samen zou zien in de toekomst oid. Als zijn antwoord nee is dan gebruikt hij je waarschijnlijk ja.