Hoe meot je scheren?

Ik had een vraagje. Hoe moet je je vagina scheren? En meot het met een speciaal aparaat of wat?

x

met een ladyshave of met een scheermesje.

Met een scheermes.

wees trouwens wel voorzichtig met een scheermesje :’)

Maar ik krijg dan allemaal rode bultjes. SI dat wel normaal?

Google?
Daar staat vast een hele beschrijving op.
Je pakt een ladyshave of scheermestje en je scheert het haar weg.

Dat krijgen wel meer mensen. Ze zeggen dat je dan wat talkpoeder erop moet strooien. Zelf zou ik het gaan harsen.

scheerschuim gebruiken!

Scheer je van onder naar boven zeg maar? Anders gaat het misschien ook zo?

Je hebt van die cream voor na het ontharen, smeer ik er altijd op. Gewoon etos eigen merk, werkt prima!
En gewoon voorzichtig scheren, met douchegel of scheerschuim :wink:

Beetje scheerschuim (niet IN de vagina laten komen) en rustig eraf scheren. Soms even afspoelen onder de douche. Als het erg lang is kan je het eerst ook een stukje afknippen (maar daar heb ik persoonlijk een eigen schaar voor…)

nieuw mesje pakken, met een bot mesje heb je sowieso bultjes
en met de haarrichting mee scheren

that’ll do

To be honest mag ik hopen dat jij je vagina niet scheert. Je zult je schaamlippen en de rest eromheen wel bedoelen. :wink:

Gewoon even de tijd voornemen. Ikzelf gebruik altijd scheerschuim, en geen bot scheermesje.

Ik vind dat van die botte scheermesjes nog wel meevallen, ik heb eentje dat ik nu al 2 maanden gebruik ofzo, dat is de enige fijne die ik nog heb van een serie wergwerpmesjes, booohooo! (En die kan ik dus niet meer kopen xD)

harsen is echt killing! veeeeeelste pijnlijk…

Idd nieuw mesje. en voldoende lotion aanbrengen

ik gebruik een scheermesje, met scheerschuim en daarna lotion aanbrengen en kijk uit dat je niet in je vagina scheert… is mij een keer overkomen, heb het elke dag moeten ontsmeten met sterilon om te zorgen dat het niet zou ontsteken.
na 3 dagen was het gelukkig weg!

werkt het goed met zo’n creme van veet die je 5minuten moet oplaten en dan de haartjes er af halen met zo’n plastieken ding?

Ik had dus geen scheerschuim gebruikt en bloed het, )§?"§.

Ik heb een ladyshave maar je kan ook ontharings creme gebruiken?