Hoe meet ik mijn cupmaat?

[b]Heey lieve girls.

Ik heb afgelopen meivakantie een cute topje gekocht bij de Zara.
Die kan ik alleen dragen zonder hemdje,anders ziet het er niet uit. Probleem is dat je alles erdoorheen kunt zien… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nu wil ik dus een strapless bh’tje aanschaffen,probleem opgelost.
Maar ik weet niet precies wat mijn cupmaat is,dus dat wil ik graag even opmeten.
Ik heb alleen geen idee hoe.
Ja,op sites staat dat je moet meten met een centimeter,maar ik heb alleen van die echte meetdingen puur gemaakt voor het bouwwerk,en dat lijkt me niet zo lekker meten.
Dus nu de vraag aan jullie : met wat kun je het beste meten?
XOXO :couplekiss_man_woman: [/b]

Met een meetlint dat een beetje beweeglijk is…
ach, die voor bouwwerk zijn gemaakt moeten ook wel kunnen voor zo’n korte tijd dat je aan het opmeten bent :’)

Je gaat naar de hunkemöller en zegt: “ik wil weten wat mijn cupmaat is”

Als je het echt goed wilt laten doen moet je even naar de Hunkemoller/Livera/lingeriewinkel en daar vragen of ze je even op kunnen meten.
En anders ga je gewoon naar de H&M, pak je verschillende maten van wat bh’s en kijk je dan zelf even wat er goed zit.

je kan het ook gewoon met een lint, touw of wat dan ook opmeten en dan vervolgens dat lint weer opmeten.
(Als je het zelf wilt doen)

Of je kunt in de Hunkemoller gewoon een aantal passen en telkens iemand die daar werkt vragen welke het beste zit. :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon een touw gebruiken en dan vervolgens op het meetlat leggen :wink:

ja maar dat meot je onder je borsten en op je borsten dus om je tepels. dus bijv

Onder je borsten = 72
op je borsten = 80

dan doe je dus 72-80 = 8 cm en die 8 cm dacht ik het B was ofzo. dus dan heb je 70B maar dit is een voorbeeld he

http://www.hoedoe.nl/mode…-bepaal-ik-mijn-beha-maat

dit is beter

Thanks voor alle tips! :bowing_man:

Je bent 12, niet eens tijd voor een BH? o-o

@bratpack, ik snap die opmerking niet helemaal? is toch een normale leeftijd 12 om er dan aan te beginnen of bedoelde jij dat niet…

Zou voor de beste maat even naar de hunkemoller bijv gaan… ze meten daar de hele dag dus dat is niets vreemds, en per merk kunnen de maten beetje verschillen merk ik… ene merk heb ik een 75C en ander merk weer 80D;)

Of gewoon
Hoi, meet me maar even op!x]

ja dat xD
Of nog korter

HOE GROOT ZIJN ME TIETE

TIETEH METEH NU!

TIETE

MAAT

IK TIETEH
JIJ METEH!

gewoon:

• pakt tieten vast *