Hoe meer met hem praten?!

Hey meisjes,

Ik zit met een probleem. Ik ben namelijk erg vlug verlegen. Als ik bij die ene jongen ben, dan weet ik nooit wat ik moet zeggen. Hij vertelt me wel wat. Er zijn ook altijd andere mensen bij. Ik heb al 2 keer alleen met hem gezeten en dan zitten we altijd wel gezellig dicht bij elkaar. We kennen elkaar echt nog niet lang hoor. Ik zie hem niet zo vaak, het is meestal toevallig. Ik kan zijn nummer dus niet vragen. Nu de examens gaan beginnen en dus niet wegga, ga ik hem zeker een lange tijd niet zien :frowning_face:

help me? :slightly_smiling_face: xx

Facebook?

Dit of Twitter?
Als je heel verlegen bent, kan je het gewoon in kleine stapjes doen. Zeg gewoon als je naast hem zit ‘‘Wat is het koud’’ en dan kijk je hoe hij erop reageerd, als hij iets terugzegt ga je erop verder.

Ja, ik ben echt wel verlegen :astonished: Dat is een heel goed idee. Als ik hem nog eens zie en het een goed moment is, ga ik het eens proberen :slightly_smiling_face: Ik heb wel al eens in zijn armen gelegen, maar toen waren we allebei wel al wat zat (hij al iets meer). Het was een eenpersoonszetel en ik zat bij hem, maar ik zat niet goed, dus deed hij zijn arm rond mij zodat ik beter zat :grinning:

Haha dat heb ik ook altijd… Daarom laat ik hem meestal praten en dan reageer ik daar wel op.

Haha inderdaad. Reageren doe ik wel, maar zelf iets zeggen… dat is moeilijk ;p

Precies! Ik ben bang dat ik iets verkeerds zeg

Inderdaad! Of dan denk ik dat het hem toch niet boeit of zo. Wij begrijpen elkaar :grinning:

Ja haha! Ik begrijp je helemaal, is soms best kut. Wat je al zei: dan denkt hij dat ik hem niet mag of dat het me niet interesseert wat hij tegen me zegt. Terwijl het juist wel zo is… Denk dat we er ons toch eens overheen moeten zetten en ik hoop dat dat ook snel gaat gebeuren. Het komt wel goed!

Ik hoop het ook :slightly_smiling_face: het is inderdaad echt kut.