Hoe meer jongens leren kennen?

Hee,
ik heb een vraagje,
hoe leer ik meer jongens kennen?
want ik doe geen sport door mn knie,
ik kom nooit echt buiten, en zo die dingen.
terwijl ik wel een vriendje wil.

door school, daar leer je meestal wel veel mensen kennen .

uit gaan?

ik ben 14, dus dat lukt niet :’)
en school, nah zitten geen leuke jongens op mn school.

Als je een vriendje wilt om het vriendje hebben, verdien je er geen.

School,
misschien heb je nichten/neven van jou leeftijd.
Op hun verjaardagen komen vast ook hun vrienden.
'Hoi, ik ben nichtje van … ’ :wink:
Maar je moet er denk ik vooral niet teveel op focussen dat je een vriendje wil,
alles heeft z’n tijd nodig. :wink:

mijn nichtjes zijn 10 en 6 ;p.
ik focus er ook niet op, maar het ik vind het frustrerend dat iedereen een vriendje heeft, en ik er nog nooit een heb gehad.

een sport gaan doen waarbij je samen met jongens traint?

zoals?

ik heb ook nog geen vriendje gehad dus dontworry and be happy tutudutudududu

oopsie dubbelpost

huh, het is niet alleen dat ze het om het hebben wil, ze kan toch ook liefde nodig hebben?!

op school kun je allerlei buitenschoolse dingen doen; toneelgroep, schoolkrant, weet ik het? daar ontmoet je ook nieuwe mensen:)

(kick)boxen, taekwando, tennis, breakdancen, stijldansen, korfbal

misschien is het een troost dat ik en mijn vijf beste vriendinnen 17 zijn en ook nog nooit een vriendje hebben gehad (en dat het ons eigenlijk ook geen flikker boeit)

ga bij een zwemclub!
je traint samen met jongens en in het water heb je waarschijnlijk ook geen last van je knie (:
of tennis ofzo (:

Je hoeft niet perse op een sport om jongens te ontmoeten. Je ontmoet ze juist wanneer je het niet verwacht. Ik ontmoette ze op die leeftijd gewoon via vrienden

Nou… je kunt toch ook op school zoeken? of in de stad, op straat.
Wat je eventueel ook kunt doen is via internet jongens leren kennen, heb ik ook gedaan, meer om mijn zelfvertrouwen een boost te geven, het heeft gewerkt.
En daarnaast blijf je zelf.^^

Zoiets heb ik al eens gedaan, maar dat vond mn ma niet zon goed idee, ze wilt dat k iemand uit mn eigen stad krijg.

‘Ergens op de hoek wacht soms geluk’…

Je moet je niet vastpinnen op een vriendje hebben.
Of je gelukkig bent in het leven, hangt echt niet af van het wel of niet hebben van een vriend, geloof me!

Een vriend hebben kan een mooie aanvulling op je leven zijn, maar geen invulling!
Als jij uitstraalt dat je het ook zonder een vriend prima naar je zin hebt, vinden jongens dat vaak heel sexy, die onafhankelijkheid!

Een vriendje dient zich juist aan, op momenten dat je het niet verwacht!

Om even antwoord te geven op je vraag;
Je kan samen met een vriendin eens op stap gaan, sporten doen waar meer jongens komen, op school (daar heb ik mijn huidige vriend ontmoet), en meer sociale ‘hotspots’…