Hoe meer geheugen vrijmaken (PC) ?

Hoi allemaal!

Ik zit met een vraag en het antwoord kan ik echt nergens vinden (op Google)
dus ik vraag het maar even hier :

http://i56.tinypic.com/2m08b4.png

Mijn balkje van mijn geheugen (zie foto) is bijna volledig vol. Nu heb ik al vele documenten, afbeeldingen en andere dingen verwijderd maar het blijft nog altijd rood. Wat kan ik nog allemaal verwijderen (wat niet belangrijk is) en mijn geheugen terug weer meer vrijmaakt?

Groetjes,
Emily.

Geen idee, zie het als een up?

De prullenbak legen van je bureaublad, kan helpen (:

Daar heb ik op m’n computer ook last van!
Zie die dus maar als een upje

Heb ik ook al gedaan… Toch bedankt :slightly_smiling_face:

Gewoon aan losse harde schijf kopen :wink:
Dit heb ik ook, vind ik handiger.

Zozo! Ga naar het configuratiescherm. Typ in het zoekvenster: programma’s verwijderen. Klik op de link die zich opent in het scherm. Verwijder alle overbodige programma’s. Ik denk dat dat ook wel een hoop scheelt. Tenzij je dat al hebt gedaan.

Dat heb ik nog niet gedaan, ga ik zometeen doen!
Bedankt voor de tip :wink:

Zoveel mogelijk dingen van je bureaublad verwijderen, (helpt bij mij in iedere geval wel)

//

Dat vind ik eigenlijk ook zo raar, je ziet namelijk 2 schijven staan, en die ander is bijna helemaal leeg :confused:

^
die andere schijf is iets helemaal anders hoor

Kijk naar de inhoud en welke grootte alles heeft. Vaak installeer je per ongeluk applicaties, widgets en andere troep zonder dat je weet hoeveel ruimte het in beslag neemt. Mijn schoonmoeder heeft bijvoorbeeld een Firefox venster met allemaal extra’s die echt zoveel geheugen kosten… dat kun je makkelijk verwijderen heb je niet nodig!

Verder kun je kijken naar filmpjes e.d. dat kost ook altijd veel ruimte. Games die je niet speelt kun je mss ook beter verwijderen. Een tip: koop een externe schijf! Het kost mss ff wat meer maar je kunt daar al je foto’s, muziek en filmpjes op plaatsen. Als je computer crasht heb je die altijd nog! Plus je eigen computer heeft meer schijfruimte! :3

heb jij maar 55,7 gb in totaal voor je C schijf? das weinig xD
OT: geen idee, ben geen computer nerd wat dat betreft.

Als je veel muziek hebt, kan dat al snel veel geheugen kosten. Dus misschien is het slim om je muziek na het downloaden gelijk op je iPod te zetten en daarna van je computer verwijderen.

eww… had ik ook… niks werkte dus had ik maar een nieuwe gekocht…

Omg wat heeft zij nou weer aan zo’n domme opmerking? Geef haar liever tips om haar schijf op te ruimen. Met 50GB heb je ook een prima computer, vereist alleen wat meer creativiteit.

Al je belangrijke spullen kopieren naar een externe harde schijf en dan je pc formatteren.

Wow, rustig. Jij bent snel op je teentjes getrapt. Het verbaasde me alleen, bedoelde het niet minachtend. Zei verder ook niet dat haar computer niet prima is.

^alleen nerds zouden hierover elkaar minachten x)

• Jij… Jij… hebt maar 50GB!
  • OH! hoe durf je zoiets te zeggen! Ik praat niet meer met je!