Hoe meer contact maken

Eigenlijk wil ik het niet toegeven, niet aan mezelf, maar ik ben smoorverliefd op iemand (goh, wat een verrassing). Ik weet het wel, want ik betrap mezelf erop dat ik hem wil aanraken, dat ik zijn stem wil horen, dat ik met hem wil praten, dat ik naar hem staar, enzovoort. Ik zit al heel lang met hem in een samenwerkingsgroepje zeg maar, al het hele jaar, ook tijdens de wisseling zijn we bij elkaar in het groepje gebleven (dat heeft school bedacht hoor), maar ik word pas nu verliefd op hem - en ik snap niet waarom. Iedere keer als ik naar hem kijk denk ik dingen als: ‘Waarom lacht hij daarom?’ ‘Wat een stomme actie.’, dat soort dingen. En toch - ik ben smoorverliefd. Het contact tussen ons is leuk en qua school liggen onze interesses hetzelfde (natuurkant, beiden willen we een natuurprofiel met bijna dezelfde vakken), maar ook buiten schooldingen om hebben wel leuk contact - maar volgens mij is het hetzelfde contact als hij met andere meisjes heeft. Ik weet het niet meer, wat moet ik doen?

subtiel flirten!!

En dat houdt in? Haha ik ben niet heel ervaren zegmaar (:

Titel aangepast

Knipogen, lachen, vragen of hij mee gaat wat te drinken halen en daarna wat dan ook mee haalt of contact zoeken op msn/ping/wassap. Of ligt 't nie zo simpel?

Nou hij is zegmaar niet bereikbaar via internet - geen social media type. En zijn telefoon is van minstens twintig jaar geleden. Lachen doe ik al - dat gaat vanzelf. Vanmiddag in de fietsenkelder van school bijvoorbeeld, toen we uit waren wenste hij me prettig weekend toen hij langsfietste, ik kon niet helpen dat ik lachte en mijn blik neersloeg. Wat betreft het drinken, het is zo’n goed idee maar ik moet echt moet verzamelen.

MOED! Ik bedoel moed!

Ik heb soort van hetzelfde, alleen hij heeft geen msn/facebook/what’sapp etc helemaal niks en de hele tijd zitten er 2 meisjes om hem heen. Hij is op het moment ook nu bij hun en nog wat jongens maar ik vind hem zo leuk! :frowning_face:

haha ja MOED haha ja misschien heeft hij het echt niet door omdat je de laatste tijd telkens zo doet of gewoon een beetje scheel? Maar het is niets om je voor te schamen en je kan er ook niet mee af gaan, het is niet dat je hem mee vraagt voor een romantisch diner dat is nog veel lastiger. Je moet er gewoon vanuit gaan dat hij dat wel eventjes doet. En dan dringt het vanzelf wel tot hem door als je het hem de volgende dag weer vraagt.

Nou toch niet 24/7? Als hij langsloopt kijk je hem gewoon heel lang aan beetje lachen, leuk doen. Of je kijkt juist naar hem en steeds weg. haha dat werkt ook als je verlegen bent.

Het is zoooo hatelijk om gewoon niet eens een foto te hebben, die je kan aanbidden in een lang, lang paasweekend…

een x een iets dieper gesprek met hem voeren over op wie hij verliefd is enzo en hoe hij over van die dingen denkt
maar ja daar komt jou woord weer daar is MOED voor nodig

Ja joh, dit zijn van die problemen die ontzettend gigantisch lijken maar achteraf eigenlijk ontzettend klein zijn! Flirten in de les is makkelijk, oogcontact zoeken, blikken wisselen, niet te opvallend maar hem gewoon af en toe een glimlachje geven!

Ik weet het, maar ja, als je niets durft wordt het 'm niet, maar jullie hebben me precies de tips gegeven die ik nodig had (:

ahaha helemaal waar!
ik heb een jongen ontmoet in de trein en de eerste keer dat we elkaar zagen, had ik een vouwfietsje bij me en hij begon aan de bel te rinkelen en hij begon ‘‘spring maar achterop bij mij, achterop mn fiets…’’ te zingen en dat vond ik zo origineel! en nu zien we elkaar wel vaker maar we hebben nog niet echt een gesprek gehad en ik weet ook niet hoe hij heet, alleen waar hij woont en op welke school hij zit… en hij kijkt me altijd recht in mijn ogen aan en als ik achter hem loop, kijkt hij telkens om, zo schattig! maar hoe zorg ik ervoor dat hij om mijn nummer vraagt, want zelf durf ik dat echt niet $

Ik heb ook ongeveer van hetzelfde last! Hij zit al sinds het begin van het jaar naast me bij een vak en ik vind hem echt helemaal te gek. In het begin ging het goed tussen ons, maar omdat ik zo verlegen ben en niet weet waar ik over moet beginnen is het contact en veel minder geworden… En nou was hij op een feestje laatst aan het knuffelen en handjes vasthouden met een ander meisje… Ik baal van mezelf dat ik niet wat meer MOED heb om er iets aan te doen!
Ik hoop voor jou dat het zo zeker niet afloopt meid! Probeer jullie in gesprekken (want blijkbaar lopen die bij jou sowieso al goed) een beetje te flirten. Of als je een keer uit gaat ofzo en hij gaat mee?

Hij is gewoon niet van de meisjes en we hebben ook zo onze grapjes - Ik heb het bijvoorbeeld altijd koud, dus als ik een keer mijn vest uit doe omdat ik het warm heb, geeft hij daar meteen leuke reacties op haha. Dus mijn vest gaat nu wel vaker uit haha (:

JA dit idd hahaha, hij staat op mijn klassenfoto… Maar dat is niet z’n beste haha maar dat geeft niet :3

KLASSENFOTO! Djeeezz denk ik ook nu pas aan…Heb ik in ieder geval iets :3.