Hoe mannen over seks praten...

Hoihoi,

Pas zaten mijn vriend film te kijken, en hij zei ja als ik hem was, was ik er ff overheen gegaan. Dus ik zeg bah jongens. Ik vind zulke dingen soms gewoon vies en irritant om te horen. Net of vrouwen een voorwerp zijn die je ff kan gebruiken en daarna weer weg kan gooien. Dan denk ik van ja, onze seks betekent dan ook wel veel ja…
En het is niet alleen dat wat die gezegd heeft, maar als ik soms dingen hoor denk ik gewoon van jemig doe ff normaal.

Misschien vinden sommige dit aanstellerig of overdreven gedacht, maar zijn er ook meiden
die dit ook hebben?
Zeggen jullie dit tegen je vriend?

Greetzz

Ik zet dat ook hoor. ‘Wow, die zou ik wel doen!’
Ik zie het meer als een grappige manier om te zetten dat je iemand enorm aantrekkelijk vindt, niet persé dat je diegene als object ziet.
Verder is de seks met jouw vriend toch wel heel wat anders ‘dan even er overheen gaan’, aangezien jullie een relatie hebben en (als het goed is) er dus heel wat gevoelens bij komen kijken.
Die gevoelens maken het speciaal naar mijn mening.

Maar zoals impolite zegt, gewoon aankaarten.

Mijn vriend moet zulke dingen niet proberen te zeggen. :’) Het maakt me echt niet uit wat hij tegen zijn vrienden zegt als ik er niet bij ben, dat weet ik toch niet. Maar ik zou het respectloos vinden als hij zoiets zegt waar ik bij ben.

mijn vriend zegt dat soort dingen alleen met zijn beste vriend. Het is meer als grappig bedoeld en dat degene dus aantrekkelijk is dan dat er ook maar iets van waar is. Waarschijnlijk durven ze niet eens wat te doen als die actrice voor hun neus staan. Jij zult vast ook wel acteurs hebben die je heel knap vindt, jij brengt het alleen niet op die manier naar buiten en zegt het waarschijnlijk niet eens tegen je vriend.

Ik roep dat soort dingen ook. Het is maar net hoe je er tegenover staat, ik begrijp jou ook wel.

Dit ja. Snap niet dat hier meiden zijn die zo’n opmerking prima vinden lol.

Huh ik snap niet waarom zoveel meiden hier een probleem mee zouden hebben. Dit is serieus niet eens iets waar ik over na zou denken, ik roep dat zelf ook zo vaak.

Ik snap dat je het niet zo fijn vindt om te horen, maar het is niet ongewoon en ik denk ook niet dat hij er echt iets mee bedoelt. Ik zeg zulke dingen ook wel tegen vriendinnen als ik een mooie, aantrekkelijke jongen zie. Zo van ‘jeetje hee, die zou ik wel nemen/doen!’.

Ik zou proberen om je er niet zo druk over te maken, maar mocht hij weer zoiets roepen in jou bijzijn zou ik laten weten dat je het niet zo fijn vindt om te horen.

oh ik zou daar helemaal niet bij nadenken. ik zou erom lachen, denk ik

Jaa jullie hebben ook wel gelijk! Soms kan ik echt niks hebben, al stuurt die een plaatje van een vrouw met grote borsten (nog niet eens helemaal bloot) in een groepsapp en ik irriteer me er al aan hhah. Best erg ben ik soms haha

Dat hoeft mijn vriend eigenlijk ook niet te doen. Ik kan hele gesprekken met hem hebben over of een bepaald meisje knap is of niet, of leuk enzo, maar ik vind dat soort uitspraken nogal lomp en niet echt heel respectvol ofzo. Wat hij in zijn vriendenapp zegt of op een jongensavond boeit me niet zo (al zie ik hem dat sowieso niet zo gauw doen). Ik vind het persoonlijk prima als hij een meisje knap vind en dat zegt, maar dat hij haar zou doen vind ik niks. Ik vind het niet echt grappig, vind het lomp overkomen en uiteindelijk slaat de opmerking toch nergens op, gezien je dat toch niet zomaar doet. Snap best dat anderen dit als een grapje kunnen zien en om kunnen lachen, ik zie er de lol niet zo van. Maargoed, persoonlijk natuurlijk. Van mij mag het wat subtieler. :slightly_smiling_face: Ik vind het gewoon een rare opmerking.

Nou ik zou me er ook aan irriteren en erg ben je niet. Als hij dat in een groepsapp stuurt waar jij ook in zit vindt ik dat eerlijk gezegd ook een beetje respectloos.

Maar dat is ook anders tegen je vriendinnen.

Als ik een vriend zou hebben zou ik ook zo praten als we een film zouden kijken. Dat doe ik nu ook dus voor hem zou ik het niet anders doen.

Hmm, gelukkig ben ik niet de enige! Fijn om te horen :d

Ik moest daar in het begin aan wennen toen ik een relatie kreeg. Als mijn vriend met de jongens afspreekt dan praten ze er ook over alsof vrouwen voorwerpen zijn. Alleen ik weet dat ze dat niet over hun vriendin bedoelen en het mannenpraat is. En het is toch ook best grappig als je samen een film kijkt en dat 1 van de 2 zegt dat de acteur/actrice een knap iemand is. Wij kunnen er om lachen.

Don’t worry, zo zijn mannen gewoon. Nog nooit een vent gehad die dat niet zei, of die niet halfgeil wordt van een halfnaakt wijf op tv.
Maarja, ik weet wel dat als je relatie goed is seks met je vriend heeeel anders is dan hoe hij het af en toe zegt. Mijn vriend heeft een grote mond, maar ik weet wel dat ik zijn enige ben. En ja soms vind hij sletterig gedoe leuk, maar ach op z’n tijd kan dat toch geen kwaad?
Niet teveel druk om maken hoor, seks met jou is heeeel anders dan hoe hij het erover heeft als ie een meid op tv ziet. Mannen doen gewoon graag stoer, en eerlijk al is Megan Fox op tv, welke vent wil daar nu niet een keertje overheen en dat kan ik hen niet kwalijk nemen ook hihi.