hoe mama overhalen?

people, ik heb jullie hulp nodig.
hoe moet je iemand overhalen om een oorbel bovenin je oor te nemen, en nu gaat het over mijn mama…

alvast bedankt (:

Het is jouw lichaam, doe ermee wat je wilt.
Zij beslist toch ook niet of jij je okselhaar scheert of niet?

ehm? als kind mag je geen piercing zonder toestemming van je ouders…
maar ik weet het niet, gewoon laten weten hoe mooi je het vind en foto’s laten zien (dat het niet ordinair is etc.)

ik heb ook een piercing in mn oor maar dan in mn tragus :stuck_out_tongue:
mocht het trouwens gewoon.

maar dit helpt misschien;

• ik heb er wel écht over nagedacht en iets van 1 maand lang info opgezocht enzo. (in jouw geval kun je dat laten zien, dat het niet zomaar iets is wat je ineens wilt :stuck_out_tongue:)
  • zelf betalen natuurlijk
  • zeggen dat je niet bij hen aankomt als het gaat zweren ofzo
  • vriendin die er toevallig ook een wilt? zeggen dat die ook mag & meenemen (bij mij ging een vriendin ook tragus laten zetten, andere navelpiercing)
  • de moeders mogen natúúrlijk mee

ik mocht het dus gelijk (ik mag alleen in mn oor of navel haha, maar nu hoef ik er geen meer.) , maar dit deed ik wel haha.

Zeg je moeder .
dat het geen piercing is.
maar een oorbel. een oorbel kan toch geen kwalijk?

haha ja maar ik wil het like 2 jaar, maar eerst zat ik ook te twijfelen van; wel doen of niet. maar sinds een paar weken ging ik ook even info opzoeken, etc. en ik weet zeker dat ik het nu wel wil enzo en ik heb echt triljoen keer aan d’r uitgelegd dat het niet ordinair is, maar nu moet ik d’r overhalen en mn mama is zo’n persoon dat moeilijk over te halen is… helaas

ah poor little you…
heb je geen smoesje, zoals verjaardag, goed punt etc. xD

komt vanzelf wel.
of laat subtiel een wishlist op tafel liggen of een plaatje/internetpagina op de pc aan :'D

Precies hetzelfde probleem: ik wil een lippiercing.
maar nou moet ik eerst even mijn mama én mijn papa omhalen
(oke, dat wordt dus: 'ja hoor. dat mag. Als je het huis uit bent. ^^)

Hhahaha, dat laatste hoor ik serieus ook elke dag he xD xD