Hoe makkelijk geld verdienen? :D

Ik had het trouwens tegen jullie allebei, wat boeien een paar foutjes nou joh :")

Dan nog kan je nog normaal blijven praten, ik vind “dat kind” niet echt respectvol, maar goed.
En ik zal m’n mond maar houden over het feit dat je nu echt precies hetzelfde doet :")

Laten we weer ontopic gaan…

Please, jij hebt ook geen leven…

Gezellig. Al wat ik wou duidelijk maken, is dat je niet op zo’n botte manier opmerkingen moest maken op dat andere meisje, als je zelf niet perfect bent. That’s it.

Oh, ik wil trouwens mijn excuses aanbieden. Ik denk dat ik een arrogant momentje had. Het spijt me dat ik zo’n reactie heb geplaatst, ik had me moeten inhouden

Je bent een poepje

Dank je :flushed:

Nou gelukkig hoeven we hier geen zakelijke brieven op te stellen en is het maar een forum he…

jeetje

als we ons dan nu weer bezig gaan met waar dit topic om draait?? :wink:

geld verdien je niet makkelijk.

Een baan zoeken

komt er ook een achter :dry:

appelflappen en oliebollen bakken en verkopen.

o grapje laat maar.
ik lees nu pas de rest van de reacties en zie dat dit een ‘oud’ topic is. :rage:

oliebollen ga ik na kerst doen. blijk lekker te verdienen. lege flessen kan ook, en als je in jou stad/dorp geen speciale bakken hebt voor oud papier, kun je dat ook ophalen, heb je dat we in jou stad/dorp, kun je oude telefoonboeken ophalen. maar meestal doen ze die dan ook in die bak helaas

Hey wil dit even meegeven dat ze je betalen voor verkeer op grote sites.
Hier kan je makkelijk geld verdienen. Niet SNEL maar MAKKELIJK
Je moet enkel site bekijken en door elke site of advertentie die je bekijkt krijg jij 7euro.
Elke dag heb je maar max 15min nodig om de 10 dagelijkse sites te bekijken.
Dat maakt dat je op 15min dagelijks 70euro gaat verdienen.
Maar je kan het pas na 100dagen wat maakt 7000euro opnemen.
En ja het werkt echt ben zo al 14000euro rijker en dat maar liefst op 7maand tijd.
Dus das toch mooi ee En wil het nu ook aan andere even tonen want ik denk dat dit niet zo heel bekent is in Europa.
Het zijn geen miljoenen maar ja een bijverdienst is altijd welkom ee

Log je gewoon snel in en klik op earn money en begin met geld verdienen.
http://www.sevendollarptc.com/index.php?ref=dmn90

P.S.:Het is HELEMAAL GRATIS.

Seems legit.