Hoe makkelijk geld verdienen? :D

Hallo allemaal :grinning:
Ik heb een klein vraagje,
we willen met de jeugdbeweging geld inzamelen voor het goede doel, maar we weten niet goed wat.
We zoeken iets waar we niet al te veel moeite in moeten steken, daarmee bedoel ik, geen fuif ofso, want dat duurt al eeuwen voordat het opgezet is en er moeten dan nog affiches enal opgehangen worden, if you know what I mean :wink: Heeft er iemand ideetjes? zeg maar op, haha :wink: x

Maak snoepzakjes en ga langs in je straat/buurt om ze te verkopen

Hou een rommelmarkt

achter de ramen

+1 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een carwash! Dat doet de chiro hier :'D
Snoepzakjes verkopen, wafelbak, pennen verkopen, hotdogverkoop,…
Je kan meestal met de gemeente regelen dat je dat op de wekelijkse markt mag doen.

De chiro heeft zichzelf ook eens geveild, dat was ook leuk. Dan kon je een bod uitbrengen en dan kwamen 2 mensen schilderen, stofzuigen, het gras maaien,…
Er was wel een soort ‘contract’ wat de mogelijke klusjes waren want anders krijg je vreemde voorstellen :'D

Wafelverkoop maybe

wij gingen wc-papier verkopen voor €1 per rol en dat leverde heel wat geld op!

De link in mijn onderschrift^^

En verder dingen verkopen, en duurder verkopen, of het ‘ruilspel’ en het laatste ding verkopen.
Een eet/drink kraampje, rommelmarktje…

http://www.nucash.nl/aanmelden.php?ref=78271
makkelijk en betrouwbaar :slightly_smiling_face:

oude lelijke stoeltjes ofzo bijna gratis kopen, opknappen( verfbeurtje, stofje verwisselen, enz…) en weer voor duurder verkopen

tip: ga naar rommelmarkten

Waarom up je dit topic?

Misschien moet je overstappen op engels? Duidelijk gebrekkig nederlands hoor

Schat, ik probeer je te wijzen op het feit dat je geen opmerkingen moet maken over iemand anders nederlands als je het zelf niet perfect schrijft. Ik zeg gewoon letterlijk wat jij in dat andere topic zei. En kun je me uitleggen wat er verkeerd is aan die zin?

Dit kwam ook als eerste in me op toen ik de titel las van dit topic hahaha

Jezus waar kun je moeilijk over doen. Houd het gewoon OT en ga niet om elke scheet opmerkingen maken.

Wie de bal kaatst krijgt hem terug…

dit is ziek

Gaan we nou serieus janken om een paar foutjes in spelling en/of grammatica? :")
Ga je tijd alsjeblieft nuttiger besteden…

Ik snap het wel, maar je HOEFT hier niet op in te gaan he. Ik vind het gewoon apart als je dan opeens even “perfect Nederlands” gaat spreken en even de betweter uit gaat hangen. Daarnaast is het ook behooorlijk offtopic dus opzich :")