hoe maak je wijde kleding strak?

ik ben de laatste tijd heel erg afgevallen want ik ben 2 weken ziek geweest k woog eerst 50 ofzo en nu 45, best dun voor ieamnd va n1.75 maar ik had dus shirtjes en nu zijn ze dus alemal wat te wijd, heeft iemand leuke ideetjes hoe die shirtjes wat strakker lijken /?

Ga eten! Shirtjes kun je (helaas) niet echt groter maken. Bovendien, straks heb je alles kleiner gemaakt en kom je er achter dat je weer aan aan het komen bent. Wacht maar gewoon tot je weer terug bent op je oude gewicht, koop anders een paar goedkope shirtjes een maatje kleiner (H&M, Zara) want als je nu dure dingen gaat kopen, past het straks waarschijnlijk niet meer en dat is erg zonde! :wink:

50 is ook al erg weinig voor iemand van jouw lengte. dus ik zou gewoon een dieet volgen en aankomen als ik jou was.

ik ben echt 20 kilo zwaarder dan jij
Ik zal idd echt weer proberen aan te komen als ik jou was! Dan passen de shirts vanzelf weer… echt kleiner maken/lijken gaat lastig.

een riem erom ofzo? of een touwtje/strik?

weet iemand hoe je de pijpen van een broek strakker kunt maken?

Als ik jou was, zou ik maar eens proberen aan te komen, want 50 kilo is al te licht voor iemand van 1.75 meter. Ik ben 1.68 en weeg 56 kilo en ik heb een goed en gezond gewicht.

Verder kun je linten en riemen gebruiken om je shirts strakker te maken. Of gewoon aankomen.

Je weegt minder dan mij, maar ik ben zo’n 15 centimeter kleiner… Ik zou echt aankomen!

ik ben ook 1.75 maar ik weeg 54 kilo… en ik heb ook iets te groot gekocht. Ik dacht dat het wel kromp toen ik het op een hogere temperatuur waste, maar lukte niet. het lukt wel met natuurlijke dingen zoals katoen. miss kan je dat doen?

^ In de droogkast steken? Zo laat mijn moeder altijd vanalles krimpen…

ja als je 't in de droger doet tot het bijna helemaal droog is en dan op een hele hete verwarming leggen xd

Aankomen! En drastisch ook. :stuck_out_tongue:

Aan aankomen heeft ze niks, want misschien is het haar bouw.
Als je shirtje te wijd is kan je bijvoorbeeld een riem er omheen doen of gewoon wijd op een legging dragen. Een cardigan aandoen en dan het middelste knoopje dicht doen?

als je weer een beetje aankomt naar je oude gewicht, zitten de shirtjes dan wel goed?

meestal als je ben afgevallen door ziek te zijn, zit het er zo weer op, omdat je geen veranderd eetpatroon hebt?

Een taille(riem)
of doe je shirt in je broek. :naughty:

Probably. :ok_woman:

hihi toen ik de titel van dit topic zag, was mijn eerste gedachte: dikker worden!!! en het blijkt nog te kloppen ook. Gewoon weer aankomen tot je oude gewicht (liefst nog meer want je weegt te weinig) en dan zitten je kleren vanzelf wel weer goed lijkt me.

Gewoon riempje om ofso
anders 90 graden in de was
maar het kan dan ook zijn dat er dan kinderkleding uitkomt.

Want de meeste mensen hier ook zeggen: een leuke riem erbij :grinning:
Je kan ook gemakkelijk kleding smaller maken met de naaimachine, maar ik weet niet of je een naaimachine thuis hebt?

En verder wat ook kan helpen is om je kleding te combineren met leuke vestjes, giletjes noem het maar op… zodat je ‘wijde’ shirts minder opvallen! :slightly_smiling_face: