Hoe maak je subtiel duidelijk dat je geen relatie wil?

Hoi, ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik heb dus al 4 jaar een vriend (niet het probleem, alleen de afstand is een probleem xD) en sinds kort zit ik bij een club waar tot dan toe enkel jongens bij waren (ben een echte nerd, nog niet veel andere meisjes gevonden met dezelfde interesse). Vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik een vriend had en daar dus enkel was om te spelen.
Het probleem: persoon A (zie ik als een vriend, ookal is hij 11 jaar ouder) insinueert regelmatig dat ik en een vriend van hem (persoon B ) een koppel moeten zijn. Persoon B beschouw ik als een goede vriend, we hebben inderdaad veel met elkaar gemeen, maar meer dan vriendschap wil ik ook niet. Maar doordat persoon A heel de tijd dat soort dingen tegen me zegt vind ik het uiteindelijk awkward om nog te gaan spelen en om te gaan met B omdat ik hem echt niet het verkeerde idee wil geven.

Iemand suggesties hoe het aan beide (vooral A, want het werkt echt op mijn zenuwen) duidelijk te maken dat mijn vriend en ik niet uit elkaar gaan zonder te gemeen over te komen?

Hoezo is het gemeen? Je moet gewoon op een normale manier aangeven dat je het niet wilt.

Gewoon tegen A zeggen dat hij moet ophouden met die onzin, omdat je heel gelukkig bent met je vriend en het echt niet uitgaat.

Precies dit. Je hoeft niet heel hard of gemeen te zijn, maar wel duidelijk maken dat je het liever niet hebt.

Dat. Als jij niets ervan zegt, dan blijft A ook gewoon vrolijk doorgaan XD