Hoe maak je reclame voor je blog?

Hé iedereen!
Ik heb samen met een vriendin een blog, maar hij word niet echt bezocht…
.
Hoe kan ik mijn website promoten?

Groetjes ons

Nou, bijvoorbeeld door de link van je blog op Girlscene te plaatsen in een apart topic. Helaas mag dit alleen niet.

Reclame maken op Girlscene mag in ieder geval niet.

Owja zie ik, ze hebben mijn site hierboven ook al verwijderd. Nou ja niet erg, daar ging het ook niet om. Ik heb nu al de volgende tips verzameld:
-Reageren op andere blogs
-In het algemene blog post topic hier helemaal bovenaan posten

maar ik vroeg me dus af of er meer waren?

je blog onder je reacties zetten. en dan bedoel ik niet in de reactie zelf.
maar bij. waar Electrocutee gratis geld verdienen heeft staan.

^Alleen als je dat nu op Girlscene gaat veranderen doet hij het volgens mij niet.

@marrittabak, slim ja! Maar ehh… hoe doe je dat?
@BlinBlingPurse, wat bedoel je?

Om dat tekstje te veranderen dat onderaan al je reacties komt te staan, moet je naar je profiel gaan, vervolgens op ‘‘wijzig profiel’’ drukken en jouw website dan in het vakje achter ‘‘forum signature’’ plaatsen.
^Zo even snel uit mijn hoofd is dat het, maar het kan zijn dat het allebei iets anders heet, maar het zal niet veel schelen.

De forum signatures veranderen trouwens helaas al een tijdje bij (bijna) niemand meer, dus ik weet niet of je hier echt wat aan hebt.

Ik bedoelde dat :p. GS is een beetje verouderd en niet veel werkt meer goed.

facebook, twitter en hyves. zorg dat je vrienden het doorvertellen etc ;o verder is mijn blog ook niet heel populair… dus ga even kijken of er nog meer tips komen

ohja, give away’s kunnen ook helpen, als je dat dan promoot op twitter word het vaak al snel versprijd

@katariina, daar kunnen we hem niet neerzetten, want we hebben een persoonlijk blog. :wink: