Hoe maak je nieuwe vrienden op school?

Kijk, het zit zo:
ik ben een niveau lager gezakt en dus zit ik op een andere school.
mijn ‘vrienden’ hebben daar allang 'mensen ontmoet enzo.
nou mag ik ze daar op het eerste gezicht niet, ze kunnen alleen maar roken, blowen, stoer doen, en bovendien zijn het rotterdamsletjes =D.
maar dus niet van die normale typjes, hoe in hemelsnaam maak je daar dan vrienden?

[i]Hmmm…

Het gaat meer om het innerlijk van iemand, niet om t uiterlijk.
Try it! Dat is altijd beter dan niets doen hè :slightly_smiling_face:. Er zal vast ook wel iemand naar jou toe komen![/i]

Van die sletjes kunnen wel gewoon heel aardig zijn hoor… Ik heb ook zo’n vriendin, die is dan niet zo erg, maar die vriendinnen van dr wel, nou had ik er laatst een paar ontmoet en sommige zijn wel gewoon heel aardig! Dus ik zou wel gewoon proberen om contact te maken, en er zullen echt wel ‘normale’ mensen zijn hoor…

omg dat had ik ook!
hun zijn echt de ‘populairsten’ van de klas. en daar hoorde ik bij.
ik was vet blij enzo totdat ik erachter kwam dat ze helemaal niet zo leuk waren. tijdens een project moest ik wamen werken met een meisje waarmee ik nooit was omgegaan. bleek dat ze heel leuk was enzo. nu zijn we hele goede vriendinnen :grinning:

maar ik zou gewoon jezelf zijn. en veel grapjes maken xd
en gewoon op die meisjes of jonegns afstappen niet je echt leuk lijkt
bijvoorbeeld van. hey, ik ben *jouw naam* mag ik bij jullie zitten of naast jou. dan vervolgt er wel een leuk gesprek : )

succes x

ja, kan ik idd wel proberen, maar pas over een week, ben ziek thuis met klierontstekingen. i’ll try!

meestal gebeurt het wel vanzelf met wie het klikt… bij mij dan ;p.
ik zou gewoon praatje met sommige maken, kijken wie je aardig lijkt enzo.