Hoe maak je je vriend geil& hoe merk je dat hij geil is?

Heyy,

Al een poosje vraag ik me af hoe merk ik nou dat hij geil is?
Ik heb veel oude topics gelezen en ben er niet veel verder mee gekomen, dus besloot ik zelf iets te maken.

Het hoeft niet persee op seks te eindigen.

Wat doen jullie om jullie boy geil te krijgen?

En hoe merken jullie dat hij geil is?

Alvast bedankt

Ik merk het aan zijn ademhaling en hij gaat dan zachtjes kreunen haha. Dan weet ik dat het wel goed zit :wink:

hoe maak ej hem geil? het hangt af vanpersoon tot persoon.
hoe zie je dat ie geil is? goh, als ie een stijve heeft, is dat al een indicatie (al kan ie wel een stijve krijgen door andere redenen)

hangt af wie je voor je hebt. meestal speelt ademhaling een rol en merk je het wel aan 'm…

Ik merk het vaak als hij ineens wat knuffeliger wordt. Hoe ik hem geil maak…haha daar is meestal niet veel voor nodig.

Ik merk het vooral door zijn ademhaling. Als ik hoor dat hij zwaarder en dieper gaat ademhalen, weet ik genoeg ::slightly_smiling_face:

Mijn vriend heeft één enorme zwakke plek: hijgen/fluisteren in zijn oren of in en rondom dat gebied kusjes geven/likken.
Maar als je vriend merkbaar aan het genieten is (ogen gesloten/halfopen, aan het hijgen/kreunen zit je wel goed) (en de harde bobbel in zijn broek niet te vergeten).

Ik hoef amper wat te doen. Een keer aanraken op een bepaalde plek, even zoenen, of mijn kleding uittrekken en hij is geil.

Wat ik doe? Precies die dingen dus.

Dat merk je vanzelf wel hoor.

Ik merk aan mijn vriend dat hij zin heeft als hij wat steviger zoent, iets meer druk op je, en inderdaad ademt hij wat zwaarder. Het ligt er inderdaad aan per persoon hoe het je lukt, misschien wat teasen? beetje uitlokken en kijken wat er gebeurd, kijken hoe hij reageert.

zijn ergste zwakke plek is over z’n rug kriebelen/krabben. dan kromt z’n rug in, en weet ik genoeg. :roll_eyes:
maar dit verschilt natuurlijk per persoon

Mijn vriend begint zwaarder te ademen en te zweten, haha. Meestal hoef ik er niet veel voor te doen. Als ik mijn kleding uittrek, begin te zoenen en boven op hem ga liggen, voel ik ook al vrij snel een bobbel in zijn broek. :cold_sweat:

Bij mijn vriend werkt strelen heel goed over zijn rug of borst, en kusjes in zijn nek, zuigzoenen, ja en bovenop hem gaan zitten en hem een beetje stevig vast houden en hem dan zoenen, en ja ik merk het aan dat hij me dan aan gaat raken en of course de welbekende bobbel in de broek :wink: