Hoe maak je je schooljaar leuk?

Ik heb zin in het volgende schooljaar!
  • Ja, absoluut!
  • Nee! Alsjeblieft niet!

0 stemmers

Hoi meiden,
hoe pimpen jullie je schoolspullen?
Wat gaan jullie doen met je agenda?
Wat doen jullie als je je verveelt op school?

Kortom: wat gaan jullie doen om het komende schooljaar door te komen?

X

Ik zie wel. Als ik me verveel ga ik meestal kladderen op mijn kaftpapier en schrijven in mijn agenda.

School zelf is niet zo erg, eerder wat je thuis moet doen en leren.

Mee eens. Op school kun je nog wel lol hebben met vrienden en zo. Thuis moet je dan weer je huiswerk maken…

Maar ik bedoelde eigenlijk of iemand nog oppimp-ideeën had ofzow…
Of andere orginele dingen voor op school (zo kwam ik laatst een ding tegen waarin iemand iedere week een andere opdracht in haar agenda had gezet…)

Moet je even in het creabea board kijken, daar staan genoeg dingen naar mijn idee.

gewoon gezellig maken in de klas. :stuck_out_tongue_winking_eye: kwa kaftpapier en etuis, agenda laat je gewoon volschrijven door je vrienden/vriendinnen.

Ik plak mijn agenda altijd helemaal vol met bonnetjes en prijskaartjes met leuke dingen die ik heb gekocht, bioscoopkaartjes, en vooral heel veel foto’s. Ik schrijf erbij waar het was, op de dag wanneer het was.
Zodat ik er later op terug kan kijken als een soort van fotoalbum.

ik heb zin in school!
ik zit in het examenjaar,
dus ik ga goed me best doen hihi.
en wat ik in mijn agenda plak?
schrijfsels van me vriendinnen,
foto’s, prijskaartjes, leuke sites,
en heel veel adressen en mobiele nummers.
ook knip ik alle tijdschriften leeg, haha!

hopelijk heb je hier wat aan.
xxx

Voor het eerst dat ik wel redelijk zin heb in het nieuwe schooljaar! Maar ik ga dan ook naar een nieuwe opleiding (HBO) :slightly_smiling_face:

Ik vind het op school fijn, alleen dat huiswerk altijd.

Welk niveau doe je?

Leuke ideeën!
Van de meeste trouwens!

Ik heb er ook echt voor het eerst écht zin in, maar dan komt omdat ik vorig jaar de helft heb moeten missen omdat ik ziek was/ben en ik waarschijnlijk nog steeds niet hele dagen naar school kan na de vakantie… Maar dan merk je wel wat je mist en dat het eigenlijk wel leuk is school, nouja, het op school zijn dan.

Ik vind school wel leuk. Afgezien van het huiswerk natuurlijk (:

ik neem school niet zo serieus…
maar dat komt vast nog wel,
ik kaft mijn boeken niet en maak bijna nooit huiswerrk,
en ik heb geen agenda
maar ik kladder altijd spullen van anderen onder,
en hun doen dat ook bij mij (etui, schriften enzo)
dus t gaat vanzelf (:

wij gaan kaarten als we ons vervelen :’)
en verder goed opletten en kletsen.

School is eigenlijk wel oke. Ik bedoel, ik heb 5 jaar niet echt iets gedaan!
Maar moet nu echt knallen, ik wil school leuk maken door goede cijfers te halen, want dat is leuk en nog leuker is als ik mijn diploma haal!!

Ik vind school echt vre-se-lijk. Maar dat vind ik dan. Dat kan komen doordat mijn klasgenoten mij niet mogen en ik maar één vriend daar heb, die niet bij mij in de klas zit. :’)
Dus errr ja. Ik vind school echt de hel, nooit iemand om mee te praten, klasgenoten die vervelend doen ect. Hopelijk kom ik volgend (dit?) jaar wel bij die vriendin in de klas!
-En gelukkig is dit mijn eindexamenjaar!-

Dat is wel vervelend. Ik hoop dat je bij dat meisje in de klas komt!

Jeeuj jij ook examen, naar welke klas ga je?

Tijdens de lessen die ik moeilijk vind, probeer ik zoveel mogelijk op te letten, anders komt er echt niet van, maar tijdens de lessen die ik ‘gemakkelijk’ vind, hou ik me met vanalles en nog wat bezig, vooral tekenen, smsen etc.
En babbelen :’]