Hoe maak je indruk op je stagiair/leraar?

Tips voor de mensen die een crush hebben op een stagiair of leraar…

Goede cijfers halen?

Ja, en dan zit je in je laatste jaar en dan? ^^

Maar dan is het geen stagiair meer?

vooraan zitten &veel opvallen ;3

Post nu effah een foto van je broer in dat topic!

Ik zou gewoon niet proberen om indruk op hem te maken. Dat zorgt alleen voor problemen, en wat moet je met je leraar.

Zijn leraren en stagiaires over het algemeen niet véél ouder dan de leerlingen die examens doen of net hebben gedaan?

Ik denk niet dat een leraar of stagiaire snel verliefd wordt op een leerling, maar je kunt zorgen dat hij je aardig vind door goed op te letten, vragen te stellen en goede cijfers te halen.

Nou, leraren zijn ook gewoon mensen en reageren niet anders op dingen dan een jongen die geen leraar is. Dus om indruk te maken zou je in principe hetzelfde moeten doen, maar ik vraag me af in hoeverre het indruk maken op een leraar gaat werken… Als hij je nou leuk zou vinden, dan zou hij waarschijnlijk zijn baan niet riskeren, wat meer dan logisch is.

Gewoon niet.

Ik had ooit een crush op de meester van groep 6 op een stage 2 jaar geleden.
Nooit iets mee gedaan, hij had een vriendin en was 10 jaar ouder.
Toch hou ik een zwak.

haha meiden uit mijn klas gingen vorig jaar bij een nieuwe economie leraar steeds knipogen en flirten, hij was 22 ofzow en wij 15. Dan is het leeftijdsverschil nog niet supergroot. Toen werd hij steeds rood en is hij een keer zelfs rood de klas uitgelopen. Was wel een toffe gozer!

Uhm niet.

Zolang het je leraar/stagiair is zou ik niets doen. Hij mag toch niets, dus je schiet er niets mee op.

Hahaha wij hebben ook een stagair die een opleiding tot gymleraar volgt, hij is 19 en hij heeft van vele leerlingen (meisjes van 15-18) het telefoonnummer of ping:P
Als de waarheid boven water komt kan hij gedag zeggen tegen zijn stageplaats:P

oh bij dit soort dingen moet ik altijd denken aan van die meiden van een jaar of 16 die dan heel uitdagend gaan doen naar docenten, en dat die docenten daar dan ook serieus mee in gaan en dat ze dan uiteindelijk belanden in een meterkast ofzo… hahaha.

nouja hij mag toch niks zoals al gezegt wordt.