Hoe maak je hem gek?

Tips, adviezen, ideen allemaal welkom! ik móét iets hebben waardoor ik hem helemaal gek op me maak. alleen maar om hem terug te pakken nadat ie mij voor de hele school heeft gedumpt, een tegendump! haha
alvast heeeeel erg dankjewel

:heart_eyes_cat:

O shit haha

Oohja, verlaag je naar zijn niveau :wink: slim… *kuch*
Laat het toch en get over him.

ik dacht juist van, hoe maak ik hem gek in de zin van; hij moet mij leuk gaan vinden.
euh
ik weet niet.
succes iig.

ik bedoel ook dat ie mij weer leuk gaat vinden he ,
haha niet van dat ie letterlijk gek van me word

sorry maar dit is gewoon zielig.

inderdaad, dat is echt zielig.

Hoezo zielig?? Beregrappig toch!! :stuck_out_tongue:
Soms moet je het leven gewoon niet al te serieus nemen, mag em toch best ff terugpakken voor wat ie heeft gedaan.
Hoe je hem gek kan maken weet k alleen niet, veel succes! :wink:

Misschien kan je ergens waar hij bij is een ijsje gaan zitten eten (likken)

dat is niet zielig…:grinning:
it’s payback time baby…(6)

nou ik weet niet hoe je eruitziet ofzo… Maar verlies die extra kilo’s, ga sporten, ga veeeeel leuke dingen doen met je vriendinnen, zoek niet één keer contact op! niet één keer, draag alleen maar leuke kleren, heb elke dag een goodhairday, zorg dat je punten goed zijn duss doe er alles aan zodat ie je terugwilt en dan heb jij al iemand anders gevonden ( die je echt leuk vindt ). je moet nooit weer met die jongen iets krijgen dat mag niet

ehm ik denk gewoon doen alsof het je HELEMAAL niets kan schelen, echt niets. ( dat frustreerd hem waarschijnlijk. want zn ego wil gewoon dat jij stiekem nog helemaal weg van hem bent ) en verder wat whattefay zegt !

dit is helemaal niet zielig, hard voor die jongen !

bent het mat whatthefay en keeelie eens, ennnnn: lekker met andere jongens flirten in zijn bijzijn(6) geheheh : P

Lekker voorbij paraderen met al je vriendinnen enzo :wink:
Of bijvoorbeeld als je naar een feestje gaat en hy er ook is, gaan dansen met een andere echte leuke jongen.

niet verlagen tot zijn niveau :wink:

Geen aandacht schenken is kwelling genoeg.

ik had mijn ex gedumt voor de hele school dat was best wel lekker voor hem want hij had wat geflikt maar je kunt idd hem jaloers maken

Ik doe met je mee :slightly_smiling_face:

Waarom heeft ie je eigenlijk gedumpt?

Wees blij en flirt wat met andere jongens.