Hoe maak je een prinsessenstaart?

ik heb onlangs op de site dit gezien : http://www.girlscene.nl/b…iratie_voor_krullend_haar
en die eerste stond mij heel erg aan ,
alleen weet ik niet hoe zo een staart moet?
Weet iemand dat?
x

Ik dacht dat er prinsessen taart stond :’) Dus ik wilde al een recept voor je zoeken lol.

Haha grappig :stuck_out_tongue:

volgens mij gewoon bovenste laag man je haren bij elkaar pakken en dn klem erop of een strik of bloem of wat je leuk vind om het mee vast te maken

Ik ook!

hahahaha jaa ik eerst ook tot dat ik op dr link klinkte :blush:

ik dacht dat ook ;’)

maar je moet toch weten welke stukken je moet nemen? en vanvoor welke losmoeten blijven enz?

Gewoon in 't midden een paar plukken pakken en die zet je vast met 'n strik? Zo moeilijk is dit toch niet.

Ik las eerst inderdaad prinsessentaart. toen klikte ik erop en toen dacht ik nee ze bedoelt zo’n zeemeerminstaart (vraag me niet hoe ik daar op kwam) en daarna was het oooooh een staart! Maar ik kan je niet helpen, sorry.

Ja voor mij is het moeilijk :stuck_out_tongue: het mislukt altijd

Gewoon zo’n klein plukje pakken, naar achteren ‘plakken’ met een strik?

Het is toch eigenlijk een soort van franse staart/halve staart? maar nu zet je het met een leuke bloem ofzo vast. Anders zou ik het ook niet weten!

the same here :’)

Maar ontopic:
ik pak altijd gewoon m’n bovenste haren bij elkaar en dan een klemmetje erom, ik noem het altijd franse paardenstaart haha.

Hahaha, ik dacht ook dat er prinsessentaart stond dus ik wou al bijna typen dat dit in het verkeerde subforum stond. :flushed: