Hoe maak je een los knotje ?

Heee,
iedereen heeft alijd z’on leuke knotjes en zo
maar ik heb geen idee hoe ze dat doen.
het zijn niet z’on strakke maar iets losser.
ongeveer zoiets >

http://www.seventeen.com/...perfect-loose-bun-hi-1107

alleen kom ik maar niet uit de tekst, ik heb het al helemaal vertaalt
enzo maar ik snap niet precies wat ze bedoelen.

kan iemand me uitleggen hoe je z’on knotje maakt ? (A)

dat kan ik niet uileggen hoe ik dat doe,
haha
gewoon haren bij elkaar pakken en der een knotje van maken
en dan wat losser trekken.

ik doe altijd… je moet gewoon eerste een hoog staartje maken, dan haar opfrummelen en er nog een elastiekje om doen…
en daarna losser trekken, zodat er wat plukjes uitvallen en dat je knotje lager hangt…

maar ik weet niet of je hier veel aan hebt =D.

-x-

bij mij is het gelukt =D

proberen proberen proberen

je kunt een losse hoge staart maken en daarna een knotje erin frotten:)
je kunt een hoge staart en knotje maken en daarna met je vingers door het begin van je haar gaan zodat het losser word
je kunt een knotje maken en dan gaan headbangen ofzoietsdergelijks xD
je kunt een knotje maken en dan gaan slapen, dan zit het smorgens goed
je kunt ook een knotje proberen te maken zónder vantevoren een elastiekje om je staart te doen, dan zit het ook los

bij mij lukt het meestal ook door gewoon wat met men haar te draaien en het dan wat losser te trekken enzo
maar daar ga je echt niet veel aan hebben :sunglasses:

hier ga ik er zeker een van proberen :wink: danku !

je begint met een staart en dan ipv je haar helemaal door het elastiekje te doen draai je hem nog een keer om je haar op de helft en dan weer verder net als een staart…

hmm ik weet niet of je dit snapt

iedereen kan wel een knotje iets hoger op je hoofd maken, toch?
het enige wat je daarna moet doen is even, met je vingers (over je hofd heen )vanaf het begin van je haar even flink door elkaar schudden & je knotje iets lager trekken.

& KLAAR!

dat zijn al handig een paar tips. dankjewel :grinning:

Knotje maken en lostrekken.

ik maak eigenlijk nooit eerst een staart maargoed dat kan natuurlijk wel.
wat ook helpt is om bijvoorbeeld in plaats van 2x je elastiekje er 1 x om heen te doen. krijg je ook losser effect
al wil je vooraan dat lossere effect je hand aan de voor kant door je haar halen.

dat doe ik altijd :slightly_smiling_face:

oke :grinning:

gewoon losjes…
:flushed:

Dat is echt onmogelijk typend uit teleggen.

wat ik altijd doe is mijn elastiekje 1 keer minder eromheendoen, waardoor het dus losser zit. alleen zakt het dan wel snel uit!

Hoge staart, rekkertje dr rond.
Dan ronddraaien en fruzzelen enzo, nog een rekkertje dr rond.
Dan wat aan het knotje trekken zodat het wat losser wordt en er ook een paar plukjes uithalen en vanaf de punt omhoog wrijven tot het wat ‘wild’ wordt :relieved:

doe je hoofd ondersteboven (haha klinkt heel vreemd)
dan pak je je haar bij elkaar en doe je er een knotje in maken, dan ga je weer normaal staan, klaaaaaar .

ik vertaal wel even:

stap 1:doe op handdoek drog haar een beetje gel(die je haar stijl maakt).
gebruik je vingers om het product van de wortel tot het uiteinde uit te spreiden…

stap2: fohn je haar droog in stukken van ongerveer 4cm (dus je haar stukje voor stukje droog fohnen…), door de fohn ongeveer 3 dm van je haar af te houden…
en gebruik een (bepaald soort) borstel om elk stukje haar glad te strijken,en mooi zacht te maken.

stap 3:doe je haar in een losse (dus niet helmaal strak…) paardenstaart, en maak het vast op je kruin(midden op je hoofd) met een elastiekje…
Draai je haar in een wilderig knotje, en doe het uiteinde van je knot door het elastiekje

stap 4:haal je handen door de voorkant van je haar en schud het een beetje heen en weer zodat het ietsje losser wordt(niet te wild want dan valt het uit elkaar) Je kan er wat spray door heen doen om het wat beter en langer te laten zitten…

(je kan eventueel een haarbandje op het haar zetten om het wat leuker te maken…)

A.U.B. hoop dat je er wat aan hebt xxx.