Heyhey!
Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk goed en anders hoop ik dat het binnenkort goed gaat.
Ik ben 14 jaar (over 1 maandje al 15. Wow, over 1 maand al… de tijd vliegt) en ik vroeg me af, wat je totaal niet door kon hebben door de titel, hoe je fake-ID’s maakt? En nee, het is niet omdat ik wil gaan feesten en dronken worden met vrienden maar er te jong voor ben. De reden is iets meer nerdy…
Het zit namelijk zo, ik heb een vriendin die echt verliefd is op een serie genaamd supernatural en ik wil beste vriendinnen met haar worden, hierom ben ik de serie gaan kijken. Nu wil ik een soort recreatie maken ervan waarin wij de “hunters” zijn (het zal niet goed zijn, maar het goed om het idee, niet waar? ) ) Ik wil het zo veel mogelijk als die serie maken als mogelijk is en in die serie hebben ze fake ID’s. Daarom wil ik proberen dit na te maken.
Sorry voor dit lange bericht, ik wou het uitleggen zodat jullie mijn motief begrepen en niet dachten dat ik een rebelse tiener ben.
als ik een antwoord heb ga ik waarschijnlijk dit bericht aanpassen zodat ik het kan gebruiken om aan mijn vriendin te laten zien (zodat we samen de fake ID’s kunnen maken.
Alvast bedankt!