Hoe maak je dit soort krullen?

Hoi,

Weet iemand hoe je krullen kunt krijgen zoals Blair in Gossip Girl en Olivia in the city?
Gebruiken ze daar een soort krultang voor of moet dat echt bij de kapper of zo?
Ik bedoel dit soort krullen: (sorry ik weet niet hoe je een plaatje upload)

http://www.gossipgirlinsi…s/2008/01/004991108e8.jpg

http://www.stylehop.com/f…ploads/2009/12/bblair.jpg

http://1.bp.blogspot.com/…8/I0k5aTmzhw0/s320/olivia+palermo+hair.jpg

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Ik denk met een krultang maar dan wel een hele dikke krultang.

kan gewoon met een krultang, idd een hele dikke ^^

Dikke krultang en als het afgekoeld is een beetje doorkammen?

carmenset misschien?
die warme krulspelden die je in je haar rolt en laat afkoelen. daar komen hele losse krullen/ slagen uit.

of wild met je haren schudden, dan zijn ze een beetje uitgezakt :3
en anders van die keigrote krulspelden in doen :]

het antwoord hier op ligt er aan wat voor haar jijzelf hebt x’]

Oke bedankt!
Weet ook iemand welke krultangen goed zijn toevallig?

Dik en lang!

Dikke krultang, maakt niet uit wel merk etc, moet gewoon dik zijn
Dan niet helemaal indraaien, indraaien tot waar je wilt dat de krullen beginnen
En dan als je het stuk haar hebt ingedraait inspuiten met haarlak
Moet je wel goed van een afstand houden want anders glimmen ze zo en is tt echt lelijk

Gewoon een dikke krultang. Maar omdat de krullen meer een spiraalvorm hebben, moet je de krultang recht houden zegmaar. Dus dat ie naar de muur wijst. En dan zo de krultang in draaien. Dan krijg je de spiraalvorm.

Als je dit toch niet snapt moet je ff op youtube kijken. Daar vind je echt altijd handige tutorials. =)

Het ligt wel aan je eigen haar, hoelang je hem erin moet houden =)
En een tip: Als je de tang zegmaar openklapt, moet je zorgen dat je de krul nog opgerold vast hebt, en dan tegen je hoofd zo vastzet met haarspeldjes. =) Dan als ze afgekoeld zijn kan je ze losmaken en er haarlak indoen.

Als je dit lastig vind kun je ook nog met zo’n Carmenset doen, en dan de grootste rollers erin draaien.

Oh: en altijd Mousse vóór je gaat krullen erin draaien. Niet meer erna doen, want dan zakken de krullen uit =)

of op deze manier;
Bubz

grote papillotten of met een dikke vlecht na het douchen slapen

Dikke krultang, carmenset, grote papillotten, stijltang (pluk er een keer omheen draaien, doe ik ook altijd).

een hele dikke krultang! als je krullen hebt dan kun je nog eens met je vingers erdoor gaan en dan wat lak erover (niet te veel!), ik maak die krullen ook wel met mijn stijltang van Remington “Sleek and Curl”, kost ¤50 ofzo maar is een super goeie!

met een krultang, en dan niet te lang… beetje haarlak er in en er met je handen doorheen gaan… ik doe het altijd zo iig & dan zit het ook zo ongeveer…

gewoon met een krultang, alleen dan niet strak eromheen draaien.
gewoon je haar erom heen wikkelen, en dan langzaam los laten glijden =]
tenminste bij mijn vriend had het gewerkt :’]

Met je style tang kan het ook, maar dan wel 1ste plaatje. Je style tang ronddraaien maar dan moet je even op youtube kijken. succes iedergeval

of hele grote rollers, dat kan ook.

op youtube staat zn filmpje weetjewel, van beautygloss. onder de naam lauren conrad haar geloof ik. suc6