hoe maak je dit knotje?

hoe maak je dit knotje?
vroeger kon ik het wel maar
ben het op een of andere manier
verleerd, dus iemand die mij kan helpen?

http://i36.tinypic.com/iefad4.jpg

Dat lijkt op iemand die heeeeel lang haar heeft.
Eerst een staart hoog op je hoofd maken, dan je haar een paar keer ronddraaien, dan en het elastiekje er nog een keer omheen doen?

dat doe ik ook altijd als ik thuis ben , maar ik heb geen idee hoe ik het moet uitleggen.

sorry.

Tsja, ik heb mn haar ongeveer elke dag zo.
Het gaat het beste als je haar nat is, een hele hoge staart maken en dan idd ronddraaien. Succes :wink:

haha, ja ik heb ook lang haar, maar ik doe altijd staart en dan ook ronddraaien maar dan word ie echt een ‘kerst-knot’ zon nette knot zegmaar…
(moeilijk uit te leggen)

Ik heb geen idee, maar het ziet er wel leuk uit!

hihi (:

buigt zodat haren voor je ogen valt, pak het en maak het in een staartje, en ga het draaien tot je tevreden ben.

maaaar, slordige knot is het leukste en makkelijker om te doen, gewoon door elkaar en in een bol maken.

Als je dat knotje hebt, moet je een beetje gaan headbangen en er mee ‘spelen’ zodat het een beetje losser gaat zitten. Of met een puntkam er een paar plukjes uit halen of het losser maken :].

Haha dat heb ik zooo vaak per ongeluk :stuck_out_tongue: gewoon een niet zo strak knotje draaien bovenop je hoofd. Ligt eraan hoe lang je haar is.

Gewoon er niet bij nadenken xD

bwuh no offence maar ik vind dat echt zo’n slettenknot zo midden op je hoofd.

hihi, i give it a try.
en als iemand meer tips heeft,
tips zijn welkom! xx

Whaha, hoezo? ik vind het echt zo’n typische laid-back-and relax-knot!
Zoals: Het is zaterdag, een warme dag, ik wil mijn haren uit mijn gezicht en het maakt me niet uit hoe het eruit ziet!

ik denk dat haar haar laagjes heeft, waardoor die plukjes eruit springen?
dus gewooon plukjes losthalen denk ik…

Ik doe het heel vaak als ik ff helemaal geen zin heb in haar in mn gezicht enzo :stuck_out_tongue: maar over straat, no way.

Het ligt er ook maar net aan bij wie het is denk ik zo. Maar ik zie altijd zo’n sletje bij mij op school zo ordinair kauwgom kauwen en stom doen en ze heeft altijd een achterlijke knot op haar hoofd en het ziet er niet uit. Maar ik moet toegeven, op die foto ziet het er wel leuk uit!

maak ook altijd zo’n knotje als ik thuis ben!
je maakt een staart midden op je hoofd, en dan haal je je haar er nog een x doorheen maar dan niet helemaal zegmaar… sorry maar een betere uitleg heb ik niet, gaat altijd automatisch :stuck_out_tongue:

ik doe dat ook altijd als ik thuis ben x]
maar ik heb wel mega lang haar
k hoef daar niet eens een elastiekje voor te gebruiken x]

hihi, veel reacties.
thankyou daarvoor (: