Hoe maak je dit haar?

Ik heb morgen een feestje, alleen ik wist nog niet wat ik met mijn haar zal doen. Nou kwam ik dit kapsel tegen, maar hoe kan je dit maken zonder stijl- of krultang? Er staat wel een uitleg bij, maar die begrijp ik niet echt.

http://www.kapsels.net/opgestokenkapsels3.htm

Geen idee, maar er staat wel leuke dingen tussen! :grinning:

Welke bedoel je precies?

Huh ik zie een hele pagina met kapsels?

Oh, verkeerde link! Dit is de goede:

http://www.kapsels.net/kapsels2/kapsel-lucie1.htm

Dikke krultang gebruiken :slightly_smiling_face:

Een rommelig knotje maken en dan haarlak erover heen en even laten zitten?

En anders zou ik zeggen krultang maarja die heeft niet iedereen. :stuck_out_tongue:

geen idee, maar wel super leuk
zie maar als up(A)

ik zou het zo doen: eerst je haar stijlen, daarna met een krultang of stijltang de lengtes van je haar krullen… als je niet weet hoe je krullen moet maken met je stijltang moet je even op youtube kijken… is veel handiger & het blijft langer zitten!

Ik kan het wel proberen met knotjes ja. Bedankt!

Ik heb geen stijltang, en ook geen krultang.

Het bovenhoofd blijft steil, enkel de zijkanten worden op wikkels van verschillende dikte naar buiten gedraaid. Nadat het haar droog is, neemt u de wikkels voorzichtig uit het haar en vormt u de haren met een kam met wijde tanden in weelderige golven.

Zij noemen het wikkels, ik ken het als rollers:

http://www.hairstylingtoolsinfo.com/wp-content/uploads/2008/11/rollers2_220.jpg

Alleen voor de kapsel die je wilt, moet je de rollers niet helemaal oprollen tot je haargroei, maar tot ten hoogte van je kin ongeveer. En de rollers moet je van je hoofd af rollen - naar buiten dus. De rollers kun je bij Etos etc kopen.

• Eerst je haar nat maken.
    • Rollers indraaien.
    • Fohnen of wachten totdat je haar droog is.
    • Rollers uithalen.
    • Met je vingers of een grove kam de krullen vormen.

dat is mooi! ik heb zo is krulle gekrege door mijn haar te wasse en er dan een dot in te doen :slightly_smiling_face: maar ik heb het wel een beetje bijgekruld

Heel erg bedankt! Morgen maar een keer vroeg mijn bed uit zodat ik nog ‘wikkels’ kan halen (verjaardag is 's middags).

Je kan toch ook zulke krullen maken met een stijltang? Bij mij komen er alleen vierkante krullen uit maarja :stuck_out_tongue:

ik doe het altijd zo.
ik spray haarlak op m’n haar, krul men haar met de krultang, dan spray ik nog wat haarlak en dan kam ik de krullen half uit, dan doe ik er wat mousse in en dan heb ik het kapsel waar jij een foto van hebt :grinning:
nu ja, ik heb ook wel lang, dik & veel haar enzo, dus weet niet of dit bij iedereen hetzelfde effect heeft ^^

Dikke krultang en dan naar buiten toe krullen. óf een stijltang, die gebruik ik altijd voor me curles :slightly_smiling_face:

Ik heb ook lang en dik haar. Hopelijk komt het er bij mij ook mooi uit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Alsje :grinning: Oja was vergeten te zeggen dat het wel handig is om van tevoren te oefenen (als je genoeg tijd hebt), en evt mousse of haarlak te gebruiken. Ligt eraan wat voor haartype je hebt, maar hopelijk kom je daar wel uit.

Lijkt op mijn haar maar dan korter haha.