hoe maak ik 't officieel? :O

Wacht tot de woorden zijn gevallen.

mn vriend vroeg me zo van-
want we hadden al een beetje scharrel, maar niet met hem gegaan ofzo.
maar beetje geflirt enz.

mn vriend : zou jij wel wat met mij willen?
ik : jaa natuurlijk wel!
mn vriend : okeeee (A).
ik : is het nou officieel dan? *ikwouzekerheid*
mn vriend: als het aan mij ligt wel.
ik : jaa, als het aan mij ligt ook (A).

en sindsdien heb ik met hem:$.

ik heb het gewoon gevraagd,
want ik wou het wel weten :a

ja bij mij en mn vriend is het nooit echt gezegd, maar hij noemt me wel zn vriendin en het is gewoon dik aan haha, maar hij is bijna jarig en k heb zo een hangertje laten graferen met mijn naam en achter op de datum, dat hij in een op zn knieen ging, was meer voor de grap was met oud en nieuw maar daarna is het nooit echt mer gevraagd dus ik doe gewoon 1-1-09 :grinning: , maar je kan ook als je hebt afgesproken kun je ook zeggen van : hé schatje mag ik je meisje zijn, of iets een film kijken waar iemand op zn knieen gaat kun je zeggen, heb jij nog niet gedaan he (A) btje plagerig, zeker weten dat ie gelijk op zn knieen zit succes

Zeg gewoon een x en wat zijn wij nou precies? En dan komt het vanzelf wel!

X

gwn vrage hoe et nu zit tusse jullie,
als je t wa origineel wilt doen
kan je t bv. op n briefje schryven en in zyn pennenzak stoppen (:
er zyn veel manieren om het origineel te zeggen!

begin er eens luchtig over…
na een zoen ofzo ‘En ben jij nu mijn vriendje?’ (wenkbrauwwiebel, youknow beetje flirtend) als jij het niet als een big deal laat overkomen, gaat ie er heus wel goed op reageren!
goodluck meid!

dat probleem heb ik ook eigelijk. Terwijl hij wel tegen me zegt dat ik t nooit uit mag maken van hem. (niet als dreigend maar gewoon lief snap je :grinning:) maarja als ik het niet mag uitmaken dan moet je toch eigelijk wel iets hebben om niet uit te mogen maken zeg maar?

Maar om even op jouw vraag terug te komen. Ik denk idd gewoon vragen van: hebben we nu eigelijk wat? of: hoe zit het nou tussen ons?
Ga ik ook maar even doen binnenkort. wil idd ook zekerheid

Oh, zoiets heb ik ook gehad met mijn huidige vriend xD… Gewoon vragen van of jullie nou wel of niet iets hebben, zo ging het bij ons ook :stuck_out_tongue:.

.

njaa ik zou nog heeel even wachten,
en dan aan hem vragen van hebben we eigenlijk iets?
maar dan wel in het echt , of als je het niet durft via msn ofzoo?
nja succes

my vriend is 19 , en die heeft me ook gewoon gevraagd. dus whats the problem. boeiend :stuck_out_tongue:

ik zou ook een smsje doen met ’ mag ik je mijn vriendje noemen?’ dat is lief toch!

Hehe ik had dat ook echt een week geleden ofzo… wel iets korter dan anderhalve maand. Maar op een gegeven moment hadden we koosnaampjes voor elkaar verzonnen en omdat mijn msn naam iets met prinses is noemde ik hem steeds prinsje. Toen had ik gewoon na een avondje samen zijn Gina (L) Prinsje in mn naam gezet en sinds toen had hij mijn naam ook in de zijne en zo is het een beetje officieel geworden…

Geeftie niet een soort van ‘hints’ ofzo, ?

Dat was bij mij toen iig wel, als we het over eerdere relaties hadden zei hij, ik denk dat ik het met jou wel langer uithoud,

& als we wat zouden krijgen dan …blablabla

Had ik ook en gelukkig zei mijn vriendje het toen, hoefde ik het niet te doen ^^