hoe maak ik 't officieel? :O

hee meiden!
ik zit nu ongeveer anderhalve maand met een jongen, maar ik wil nou eigenlijk wel zekerheid dat hij echt m’n vriend word, alleen ik weet niet hoe ik daarvoor moet zorgen :open_mouth:
we komen wel regelmatig bij elkaar thuis enzo, zo’n 3x per week, en bij het uitgaan zijn we ook altijd heel de avond bij elkaar enzo, en we hebben ook allang gezoend enzo, dus het lijkt er eigelijk net op alsof we wat hebben haha.
zijn vrienden kwamen gistere ook naar me toe enzo van jaa hebben jullie nou eigelijk al… maar dat is dus nog steeds niet zo, ik heb echt zoiets van jaa waar ben ik nou aan toe, wilt tie het niet ofzo, of hoe kan ik hem vragen of het nou al officieel is ofzo,
oke een heel lul verhaal dus, maar weten jullie hoe ik 't officieel kan maken zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken stiekem over andere meiden? :grinning:
en ja verkering vragen is ook zo kinderachtig he haha.
én ik heb al wat gezocht in andere topics, kon niets vinden

alvast bedankt!

Ik denk gewoon wachten ;p
Maar ik heb er niet zo veel ervaring mee eigenlijk ^^
Suc6

hem vertellen dat zijn vrienden naar je toe kwamen om te vragen of het al officieel was, en dat jij toen nee zei. of je de volgende keer misschien ja mag zeggen. succes ermee xx

Vraag gewoon een x als jullie met elkaar zyn van; ja hoe zit het nou eigenlyk tussen ons? Dan kunnen jullie het er meteen over hebben en dan snappen jullie allebei wat jullie willen en hoe het nou zit. :slightly_smiling_face:

ja verkering vragen is inderdaad kinderachtig! Ik ben nu ook al iets van anderhalve maand met een jonge aan het afspreken en eigenlijk weet ik ook niet zo goed waar ik nu aan toe ben en wat ik moet doen enzo. Dus lady’s give us some advice!

haha
nja zoiets heb ik ook
haha nja eigelijk niet
ik ken hem een week
en heb dus voor het eerst afgesproken vrijdag, bij vrienden van hem thuis maar we zaten de hele tijd te zoenen ( ik heb de keer dat ik hem ontmoeten alles al me hem gedaan, ja snel i know) maar toen riep iemand van: hee *****'s vriendin! Want ie wist me naam niet ofzo
en toen zei hij, zo noemen je me vriendin…
en toen: *****'s vriendin…
en toen: ik zeg ja!
en ik zo: ik zeg ook ja!

njaa
het is nog niet officiel ofzo bij mij maar dat zit ander
maar zoiets kan je wel doen hahaha

hmhm jaa, ik had ook 't idee om iets te zeggen zoals, damn nu vraagt er alweer iemand of jij nou m’n vriend ben, ik wil met ja antwoorden haha.

upje

Gewoon als je weer een keer bij elkaar bent vragen:
Hoe zit 't nu tussen ons?
Of, wil je 't officieel maken?

up

ik zou gewoon vragen hoe het tussen jullie zit hoor, blijkbaar begint hij er niet over…

jaa, makkelijker gezegd dan gedaan haha, tips hoe en wat? :angel:

.

of je stuurt hem een smsje : mag ik jou mijn vriendje noemen?

Gewoon aan hem vragen of smssen, hebben we nu iets ofniet? :blush:

iemand nog iets origineels? :angel:

vraag: hoe zit het nu eigelijk tussen ons?
we zoenen wel met elkaar, maar betekend dit wat?

Gewoon vragen; Wanneer maken we het officieel?

Simpel.

Ik had precies hetzelfde, we hadden gezoend en we waren altijd bij elkaar op school enzo, iedereen vroeg van 'hebben jullie nou eigenlijk al écht wat?'blablabla. Ik wist eigenlijk wel dat hij het wel zag zitten, aangezien hij dat ook tegen mijn vriendinnen had gezegd enzo, dus ik wist wel dat ik het er met hem over kon hebben. Ik zag het ook wel zitten, en ik hoorde dus van veel mensen dat het wel goed zat etc. Ik heb hem toen op een avond gesmst; ‘Hoe zit het nu eigenlijk tussen ons, na vorige week…?’ toen smste hij heel lang niet terug, dus ik zat vet zenuwachtig te doen :]. Eindelijk kreeg ik een smsje terug; ‘Sorry dat ik zo laat pas terug sms, maar ik was voetballen! sorry! maare… ik vind je wel een heel leuk meisje… ;$’ Nouja, de volgende dag hebben we wat ‘officieel’ gekregen!
Dus, als je al met hem gezoend hebt en het voelt gewoon goed (wat ik uit je verhaal opmaak), zou ik het hem gewon vragen. Vaak zijn jongens veel afwachtender met dit soort dingen, en durven ze het jou juist niet te vragen om dezelfde reden als jij het niet durft. Maar hij zal heel blij zijn als jij de eerste stap zet! succes.

Zijn we nu een stelletje?