Hoe maak ik mijn kamer romantisch?

[i]heee!

ik heb bijna half jaartje met mijn vriendje, hij houd er heel erg van als ik een beetje romantisch doe. zo had ik toen we 100 dagen hadden (nee niet bij gehouden maar we hebben zo’n ding op hyves haha.) had ik op mijn kamer 100 met waksine lichtjes op de grond gemaakt dat vond hij echt heel lief en nu wil ik graag weer zoiets doen.

iemand leuke ideetjes??
[/i]

Rozenbladen!

mooie muziek en donkere omgeving levert al veel goeds.

chocolaaaaa

met valentijn had ik op m’n bed een hart gemaakt met allemaal kleine hartjes van de xenos met love erop en dan twee nep waxinelichtjes in het midden met daartussen in een brief voor hem in een rode envelop…
maargoed… muziek, donker, waxine lichtjes…

een spoor met roseblaadjes naar de bestemming maken waar jij je ‘‘date’’ wil houden.

Je kamer donker maken, wat waxline lichtjes neerzetten (let op, niet bij brandbare dingen houden!), ook idd muziek en je kan kijken bij bijv. blokker/xenos voor romantische dingetjes. En als klapper een romantische film kijken (met wat lekkers erbij, of je kookt voor hem)

wat lovedrugs zei idd. (^:

Wat ook leuk is allemaal dekens enzo op de grond leggen en daarop samen muziek luisteren.
Met een grote zitzak kan dat ook.

je kamer donker maken en alleen verlichten met kaarsjes of een gedimd licht.
en rustig muziekje op (loungemuziek ofzo)
en fles champagne in een ijsemmer, 2 champagneglazen, aardbeien en chocoladefondue… altijd leuk :slightly_smiling_face:

OMG. nu ik dit lees wil ik weer een vriendje.
die fijne momenten, hihi (:

wat Sanne1173 zei met chocoladefondue is leuk.
kun je elkaar voeren enzo ^^

en als je wat knoeit bij hem, of hij bij jou het weg likken,
wegzoenen, you know what i mean.

idd, echt zalig zo’n momenten van elkaar voeren en likken :stuck_out_tongue: nu mis ik het ineens ook om een vriendje te hebben haha

haha idd, even offtopic.
kan je in mijn topic reageren?
misschien dat jij wat advies hebt…
wel - niet - wel - niet.
zo heeft mijn topic (^: