Hoe maak ik mijn kamer GEZELLIG?

Ik heb op zich een hele mooie kamer, grote ramen, leuke kleuren, grote kamer. Alles is leuk ingericht (vind ik zelf XD), maar het is niet gezellig. Ik heb niet het idee dat het echt MIJN plek is. Hoe kan ik mijn kamer echt gezellig maken?

Thanks!

Geen idee, foto’s ofzo?

Heb je een foto van je kamer? dat zou iets makkelijker zijn!:slight_smile: maar misschien meer eigengemaakte dingen, zoals een grote fotocollage of zoiets!

Foto’s? Dan kunnen we een beetje kijken wat me moeten,… ‘’‘verbeteren’’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

[i]hang een kerstlichtessnoer rond je bed/spiegel/kast

zet een mooi blad neer met kaarsen

hang foto’s/moodboards/inspiratieplaatjes op

leg dekentjes en kussens neer[/i]

Bedankt!

Jaa m’n kamer is nu echt een enorme zooi. Overal dekens, kleren, troep, etc. etc. Dus dat moet ik even opruimen en daarna maak ik een foto :wink:
Maar ook als het opgeruimd is is het nit gezellig, dus het is niet zo dat vanwege die troep het ongezellig is XD

Tja. ik heb trouwens al een muur met allemaal fotolijstjes eraan, met foto’s erin. maar dat hielp ook niet echt :stuck_out_tongue:

inderdaad kaarsjes, misschien wierook

Veel sfeerlicht inplaats van felle lampen. Dus kaarsen kleine lampjes, kerstverlichting?

Doe een dansje.
Sorry OT : Geen idee!

warme kleuren, een lichtjessnoer, kussens?

Kijk in de Ikeakrant. je kiest dan een kamer die je er heel gezellig uit vind zien en dan kan je proberen daarvan elementen toe te passen op jouw kamer. dat hoeft niet door die spullen te kopen, maar door bijvoorbeeld op die manier in te richten en misschien alleen kleine dingetjes toevoegen of weghalen

Had ik ook, ik heb gewoon mijn muren volgeplakt met van alles en nog wat, en het ziet er nu heel leuk uit :grinning:

plantjes, een lekker vloerkleed? (:

Gebruik warme kleuren zoals rood.
Kaarsen
Lampjes
(Nep)Bloemen
Kussentjes
Foto’s van vrienden inlijsten

OK bedankt!

Uppppp

Iemand nog een ander idee?

kaarsen, kussentjes, fotolijstjes met leuke mensen, lampjes die niet heel fel licht hebben, gezellig harig schaapkleedje, leuke accesoires

Kussens vind ik altijd gezellig! En verder fotolijstjes, kaarsjes, warm kleedje…

Oh en een vuurtje is ook erg gezellig, maar dat is natuurlijk niet zo’n goed plan in je kamer haha :’)